اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه:

9 تیم استانی برای مدیریت ترافیکی سوادکوه مستقر شده‌اند

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه با اشاره به برنامه‌ریزی برای مدیریت ترافیک احتمالی بازگشت مسافران تعطیلات نیمه خرداد از محور سوادکوه، گفت: 9 تیم استانی با همکاری ناجا سوادکوه برای مدیریت محور سوادکوه مستقر شده‌اند.

9 تیم استانی برای مدیریت ترافیکی سوادکوه مستقر شده‌اند

حشمت‌الله سمیعی عصر امروز در بازدید از وضعیت ترافیک محور سوادکوه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه از برگزاری جلسه بررسی وضعیت ترافیک بازگشت مسافران تعطیلات نیمه خرداد خبر داد و گفت: ترافیک بازگشت مسافران تعطیلات نیمه خرداد از محور سوادکوه مدیریت می‌شود و سعی می‌کنیم با تلاش و استفاده از ظرفیت‌های استانی و شهرستانی فعالیت‌های مثمرثمری انجام دهیم.

بخشدار زیراب به بیان وضعیت حال حاضر ترافیک محور سوادکوه اشاره کرد و افزود: ترافیک در منطقه پیچ کوبان شیرگاه وجود دارد که به دلیل قیفی بودن عبور و مرور است و در سایر محور سوادکوه تا ساعت 16 عصر شاهد ترافیک روان هستیم.

وی از اضافه شدن 9 تیم راهنمایی و رانندگی و راهور استان مازندران برای مدیریت ترافیک محور سوادکوه و همکاری با ناجا سوادکوه خبر داد و یادآوری کرد: هفت تیم اجرایی و دو تیم بازرسی استانی برای مدیریت ترافیک به محور سوادکوه اعزام شده‌اند.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه با تقدیر از تلاش نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه و همکاری راهور و راهنمایی و رانندگی استان، خاطر نشان کرد: سه نفر سرهنگ ناجا و افسران ارشد استانی عضو تیم راهنمایی و رانندگی استان برای مدیریت ترافیک برگشت مسافران تعطیلات نیمه خرداد هستند.

سمیعی از برنامه‌ریزی لازم برای مدیریت ترافیک احتمالی در محور سوادکوه خبر داد و افزود: هماهنگی‌های لازم برای اقامت موقت در مراکز آموزشی و مذهبی و امدادی و استفاده از مراکز فروشگاهی و نانوایی انجام شده است.

انتهای پیام/86015/ج20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول