اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلسله:

24 خرداد نمایش شعور، ولایتمداری و اقتدار است

امام جمعه سلسله گفت: 24 خرداد روز نمایش شعور، بصیرت، ولایتمداری و اقتدار ملت ایران است.

24 خرداد نمایش شعور، ولایتمداری و اقتدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت‌الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سلسله با تبریک فرا رسیدن عید مبعث و اعیاد شعبانیه دین اسلام را دین کامل و تمام ادیان قبل از دین اسلام را مقدمه آن برشمرد و گفت: پیامبر اسلام رسالت خود را بر مبنای تکمیل و کامل نمودن مکارم اخلاق قرار دادند.

امام جمعه سلسله در ادامه اعیاد شعبانیه را فرصتی مناسب برای پیوند جوانان با دین مذهب و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: متولیان فرهنگی باید از این فرصت برای ترویج و تبلیغ فضائل اخلاقی و شعائر مذهبی و ارزش‌های معنوی استفاده کنند، تا بهره‌برداری معنوی لازم و مفید از این روز انجام شود.

موسوی در ادامه با اشاره به ولادت حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) گفت: آنچه امروز لازم است، پیروی از مکتب امام حسین و قدم گذاشتن در مسیر ابوالفضل العباس (ع) است.

وی انتخاب این روزها به نام روز پاسدار و روز جانباز را انتخابی زیبا، ارزشمند و در خور شان دانست و افزود: افتخار پاسداران انقلاب اسلامی حراست از آرمان‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری است. موسوی ایمان، ولایتمداری، بصیرت و معنویت را از آرمان‌های انقلاب و خصیصه‌های بارز پاسداران برشمرد که با این خصیصه‌ها به دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌پردازند.

خطیب جمعه سلسله در ادامه به نزدیک شدن برگزاری انتخابات اشاره نمود و گفت: تا خلق حماسه سیاسی تنها یک هفته باقی مانده است و مردم در روز 24 خرداد ماه شعور، بصیرت، ولایتمداری و اقتدار خود را برای جهانیان به نمایش می‌گذارند.

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به تبیین راه‌های تحقق حماسه سیاسی توسط مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: همه وظیفه دارند، با رعایت اصل خدامحوری و احترام به حقوق مردم در مسیر انتخابات گام بردارند.

وی در ادامه به هیاهوی استکبار در آستانه نزدیک شدن انتخابات اشاره کرد و گفت: ملت ایران اسلامی با اراده الهی راه خود را شناخته‌اند و با تکیه بر اصول و ارزش‌ها و زیر چتر ولایت هرگز تن به ذلت و خواری نمی‌دهند و همواره فریاد هیهات من‌الذله را سر می‌دهند.

انتهای پیام/2304/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول