اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شاخه ورزشکاران ستاد محسن رضایی در قم:

معضل اصلی ورزش ایران سیاست‌زدگی است

مسئول شاخه ورزشکاران ستاد محسن رضایی در قم با بیان اینکه معضل اصلی ورزش ایران سیاست‌زدگی است گفت: رویکرد دکتر رضایی همان رویکرد حضرت امام در اعتماد به جوانان است.

معضل اصلی ورزش ایران سیاست‌زدگی است

مهدی پاک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تشریح برنامه‌های شاخه ورزشکاران ستاد محسن رضایی پرداخت و اظهار داشت: هدف از تشکیل این ستاد در قم حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای و عمل به فرامین مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی است. ایشان فرمودند هر رای به هر کدام از هشت نامزد انتخاباتی رای به نظام جمهوری اسلامی است و مهمترین هدف ما در ستاد دکتر رضایی کمک به ایجاد این شور انتخاباتی است.

وی با تاکید بر اینکه زحماتی که دکتر رضایی در راه اعتلای نام نظام مقدس جمهوری اسلامی کشیده‌ بر کسی پوشیده نیست ادامه داد: برنامه‌های دکتر رضایی در خصوص ساماندهی وضعیت ورزش کشور اقبال ورزشکاران و ورزش دوستان را به ایشان بیشتر کرده است.

مسئول شاخه ورزشکاران ستاد رضایی در قم با اشاره به اینکه در سن 27 سالگی امام راحل به دکتر رضایی اعتماد کرد و آن اعتماد باعث رقم خوردن فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد جنگ تحمیلی شد ‌بیان داشت: رویکرد امروز دکتر رضایی همان رویکرد حضرت امام در اعتماد به جوانان است و اعتقاد دارد که در زمینه ورزش باید کار را به دست جوانان تحصیل کرده ورزشکار داد.

پاک با تاکید بر اینکه عمده‌ترین معضل ورزش کشور در سال‌های گذشته، ورود سیاسیون و کسانی که در این امر تخصص ندارند به حوزه مدیریت آن است افزود: این معضل در نهایت باعث تنزل وضعیت ورزش کشور شده و نابسامانی‌هایی را در این عرصه به وجود آورده است.

وی ادامه داد: طی روز‌های اخیر شاهد گرایش خیل کثیری از ورزشکاران و ورزش‌دوستان به سمت دکتر رضایی بودیم، در بازی ایران و قطر اقدام به پخش زنده این دیدار در ستاد دکتر کردیم که با استقبال گسترده‌ای مواجه شد و فضایی پر شور در ستاد ورزشکاران دکتر رضایی شکل گرفت.

مسئول شاخه ورزشکاران ستاد دکتر رضایی در قم با بیان اینکه این ستاد طی روز‌های آتی اقدام به پخش مستقیم دیدار فوتبال ایران و لبنان خواهد کرد ابراز داشت: از دیگر برنامه‌های این ستاد در حاشیه پخش مسابقه فوتبال،‌ تقدیر از چهره‌های مطرح ورزش استان قم است که مکان آن متعاقباً ‌اعلام خواهد شد. این برنامه با حضور ورزشکاران رشته‌های مختلف برگزار خواهد شد و در آن عهدنامه ورزشکاران با دکتر محسن رضایی نیز قرائت خواهد شد.

پاک در بخش دیگری از این گفت‌وگو با تاکید بر اینکه با شناختی که از روحیات دکتر رضایی وجود دارد حضور ایشان قطعاً باعث پیشرفت ورزش خواهد شد خاطر نشان کرد: شهر قم با وجود ورزشکاران نام‌آوری همچون برادران حسن‌زاده در فوتسال، ‌امیر مهدی‌زاده در کاراته، هادی علیزاده پورنیا در کشتی، محسن ربانی در دو و میدانی و دیگر قهرمانان ملی جایگاه وی‍ژه‌ای در ورزش کشور دارد و امیدواریم با انتخاب دکتر رضایی این ظرفیت‌ها بیش از پیش به شکوفایی رسیده و موجب درخشش شهر قم در میادین ورزش کشور و بین‌الملل شود.

انتهای پیام/78009/ج40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول