اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

نماینده پارلمان سوریه در گفت‌وگو با فارس:

آتش سوریه دامن برافروزندگانش را می‌گیرد/ اعتراض‌های ترکیه انقلاب علیه دیکتاتوری است

نماینده پارلمان سوریه با اشاره به اینکه آتش سوریه سرانجام دامان کسانی‌ را می‌گیرد که آن را برافروختند، تاکید کرد اعتراض‌های مردمی در ترکیه انقلاب علیه دیکتاتوری است.

آتش سوریه دامن برافروزندگانش را می‌گیرد/ اعتراض‌های ترکیه انقلاب علیه دیکتاتوری است

 «عمار الاسد»، نماینده پارلمان سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق تاکید کرد که آزاد سازی شهر «القصیر» از گروه‌های تروریستی و عناصر مسلح در واقع پیامی است، برای تمام طرف‌ها و کشورهایی که حامی تروریسم در سوریه هستند و دلیلی روشن و عیان بر آغاز دور جدیدی از پیروزی‌های ارتش سوریه است.

عمار الاسد در ادامه افزود: پیروزی القصیر درحالی توسط نیروهای ارتش سوریه محقق شد که گروه‌های تروریستی و عناصر مسلح مستقر در این شهر مورد حمایت گسترده تبلیغاتی و رسانه‌ای قرار داشتند تا طرف‌ها و کشورهای حامی آنها به هر طریق ممکن روحیه آنها را بالا ببرند که هر روز براثر ضربات و حملات ارتش سوریه رو به افول می‌گذاشت.

این نماینده پارلمان سوریه در ادامه با اشاره به اینکه اسرائیل اولین حامی بحران در سوریه است، گفت: در واقع مهمترین عامل قتل و کشتار و آوارگی و تخریب در سوریه را اسرائیل ملاحظه کرد که هدف اصلی در پس تمام این اقدامات وحدت و یکپارچگی وحدت سوریه و از بین بردن و تضعیف قدرت و اقتدار این کشور است.

عمار الاسد با اشاره به اینکه برای براندازی نظام در سوریه تمام کشورها بسیج شده‌اند، گفت: بنا به اعتراف صریح و علنی معارضان سوری که در پایگاه‌های مختلف و مطبوعات و مجلات منتشر شده است، هم اکنون 40 هزار تروریست بیگانه در سوریه و در صفوف گرو‌ه‌های مسلح به مبارزه علیه نظام سوریه مشغول هستند.

این نماینده پارلمان سوریه در ادامه تاکید کرد که هدف اصلی از جنگ جهانی علیه سوریه نابودی این کشور است، در حالی‌که ارتش سوریه همواره مدافع و حامی کشور است و هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد که این گروه‌های تروریستی هرگونه که بخواهند در کشور عمل کنند و تا از بین بردن آخرین گروه و آخرین نفر از این مزدوران و پاکسازی آخرین وجب از خاک سوریه به مبارزه خود با آنها ادامه خواهد داد.

وی گفت: ارتش سوریه در عملیات‌های نظامی خود همواره بر عملیات‌های کیفی تاکید می‌کند تا مانع قربانی شدن بیش از پیش شهروندان سوری شود که گروه‌های تروریستی از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند و هم اکنون دیگر کسی در سوریه وجود ندارد که مزدور منشی این گروه‌ها و عناصر برای آنها به اثبات نرسیده باشد و بدون تردید آنها هیچ جایگاهی میان مردم سوریه ندارند.

عمار الاسد در پایان سخنان خود گفت: بدون تردید کسانی‌که آتش فتنه و جنگ را در سوریه برافروختند، باید بدانند که این آتش سرانجام دامنگیر آنها خواهد شد و دلیل این مدعا آن چیزی است که هم اکنون در ترکیه روی می‌دهد.

وی تاکید کرد که هرآنچه هم اکنون در ترکیه شاهد آن هستیم در واقع انقلابی علیه دیکتاتوری «رجب طیب اردوغان»، نخست وزیر ترکیه است که همواره منادی «آزادی ملل و شعار هر رهبری که مردمش علیه آن بشورند، باید از قدرت کناره گیری کند» را سرمی‌داد. حال ما این سوال را داریم که چرا او از قدرت کناره گیری نمی‌کند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول