اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

عملیات ارتش سوریه در غوطه شرقیه و افزایش دامنه درگیری‌ها در جوبر

ارتش سوریه چندین عملیات را در مناطق مختلف ریف دمشق و به ویژه روستاهای منطقه «غوطه شرقیه» انجام داد.

عملیات ارتش سوریه در غوطه شرقیه و افزایش دامنه درگیری‌ها در جوبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، نیروهای ارتش سوریه روز گذشته با عناصر مسلح در روستاهای منطقه «غوطه شرقیه» و به ویژه در مزارع البحاریه و المنصوره و الزمانیه درگیر شدند.

از سوی دیگر از منطقه «جوبر» گزارش شده است که دامنه درگیری‌ نیروهای ارتش سوریه با افراد مسلح در این منطقه توسعه پیدا کرده تا مسیرهای «پارلمان» و «النهر» و در داخل دو منطقه میدان «المناشر» و «نفق حرمله» را نیز در برگیرد.

همچنین یگان‌های ارتش سوریه، چندین عملیات را در مناطق الملیحه، دوما و حرستا به اجرا گذاشتند که در نتیجه آن ده‌ها فرد مسلح کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر و از استان ادلب در شمال غربی سوریه نیز گزارش شده است که افراد مسلح 5 خمپاره و دو موشک به شهر «الفوعه» در ریف إدلب شلیک کردند که تلفات جانی درپی نداشت و تنها تلفات مادی از خود برجای گذاشت.

این درحالی است که اصابت یکی از این خمپاره‌ها به یک زمین کشاورزی موجب آتش سوزی و از بین رفتن محصولات زراعی آن شد. این آتش سوزی توسط نیروهای دفاع مدنی کنترل و مهار شد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول