اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شیعیان مجمع جهانی اهل ‌بیت (ع):

پیامبر اکرم (ص) برای تکمیل اخلاق مبعوث شد

مدیرکل امور شیعیان مجمع جهانی اهل ‌بیت (ع) گفت: پیامبر اکرم (ص) خودش بیان می‌کند برای ارزش‌های اخلاقی مبعوث شدم که شامل اخلاق فردی، اجتماعی و سیاسی است.

پیامبر اکرم (ص) برای تکمیل اخلاق مبعوث شد

حجت‌الاسلام حسین نقده‌دوزان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تبریک سالروز مبعث رسول اکرم (ص) اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) خودش بیان می‌کند برای ارزش‌های اخلاقی مبعوث شدم که شامل اخلاق فردی، اجتماعی و سیاسی است.

وی خاطرنشان کرد: رسول خدا (ص) برای تمام کردن و رساندن اخلاق در همه حوزه‌ها تلاش می‌کرد و در حقیقت مبعث پیامبر اکرم (ص) رستاخیزی برای رساندن بشریت و انسان‌ها به بالاترین مراحل در همه زمینه‌ها بوده است.

مدیرکل امور شیعیان مجمع جهانی اهل ‌بیت (ع) یادآور شد: اگر چه شیعه و سنی با یکدیگر اختلاف دارند ولی دارای مشترکات فراوانی نیز هستند بنابراین باید وحدت خود را حفظ کنند.

وی عنوان کرد: حکومت نبوی ریشه در وحی دارد و از جانب خدا است و این بزرگترین شاخصه‌ای است که می‌توان برای این حکومت ذکر کرد.

نقده‌دوزان با بیان اینکه اتصال به منبع فیض الهی در نظام خلافت، وصایت و امامت اهل ‌بیت (ع) وجود دارد، گفت: امروز در زمان غیبت از آنجایی که فقیه نائب عام خلفای الهی است این اتصال در نظام ریشه در وحی و اصل و اساس دین دارد و در حقیقت در نظام توحیدی همه رشته‌ها به خدا متصل می‌شود.

انتهای پیام/78003/م20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول