اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام ستاد جوانان و دانشگاهی عارف (پویش امید):

عارف از 5 سال پیش دنبال ریاست‌جمهوری است

قائم مقام ستاد جوانان و دانشگاهی عارف (پویش امید) در خراسان‌رضوی با بیان اینکه روحانی تا یکشنبه هفته آینده به نفع عارف کنار می‌کشد، گفت: عارف از پنج سال گذشته تصمیم به آمدن در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری را داشته است.

عارف از 5 سال پیش دنبال ریاست‌جمهوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،مصطفی توفیقی صبح امروز در نشست جوانان اصلاح‌طلب ستاد عارف اظهار کرد: ستاد جوانان و دانشگاهی عارف و یا همان پویش امید بیش از یک سال و شش ماه آغاز به کار کرده است.

وی افزود: پویش امید جدی‌ترین و فعال‌ترین گروه سیاسی جوانان و دانشگاهی بوده که قانون‌مداری و اعتدال‌گرایی را سرفصل منشور اخلاقی خود قرار داده است.

*عارف مطمئنا در مرحله نخست رئیس‌جمهور می‌شود

توفیقی با بیان اینکه محمدرضا عارف شایسته‌ترین فرد برای جایگاه ریاست‌جمهوری از میان هشت کاندیدا است، خاطرنشان کرد: نگاه اصلاح‌طلبی متعلق به همه است و ما امروز خرسندیم که از تمام تفکرات و عقاید در جمع حامیان عارف وجود دارد.

وی ادامه داد: نقطه‌ای که سبب اجماع هواداران عارف از تمام اقشار و جریان‌ها شده، اشتراکات در زمینه اعتدال‌گرایی و عشق به وطن است.

قائم‌مقام ستاد جوانان و دانشگاهی عارف (پویش امید) در خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه عارف در مرحله نخست رئیس‌جمهور می‌شود، گفت: در شرایط فعلی هر نفر به منزله یک گروه و یک ستاد بوده و از همین حیث فرد فرد جامعه نسبت به این مسئله باید احساس مسئولیت‌پذیری داشته باشند.

*عارف رای واقعی اصلاح‌طلبان است

وی یادآور شد: عارف تنها کاندید اصلاح‌طلبان بوده و به صراحت می‌‌توان گفت عارف رای واقعی اصلاح‌طلبان است.

توفیقی تصریح کرد: در حال حاضر پنج کاندیدای اصولگرا و دو کاندید مستقل آمده‌اند؛ در این شرایط از میان 50 میلیون رای 15 میلیون و در بدترین شرایط پنج میلیون رای از آن اصلاح‌طلبان است؛ پنج میلیون رای بالقوه داریم و اگر عارف پنج میلیون رای آورد به راحتی به مرحله دوم می‌رود.

قائم‌مقام ستاد جوانان و دانشگاهی عارف (پویش امید) در خراسان‌رضوی از نظرسنجی‌های انتخاباتی یاد کرد و گفت: خوشبختانه عارف در این نظرسنجی‌ها در صدر و گاهی دومی بوده اما حامیان عارف به این نظرسنجی‌ها اکتفا نمی‌کنند.

به گفته وی عارف از پنج سال گذشته تصمیم به آمدن در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری را داشته است.

*اصلاح‌طلبان بر روی عارف به اجماع می‌رسند/روحانی تا یکشنبه کنار می‌کشد

توفیقی با اذعان به اینکه اجماع اصلاح‌طلبان بر روی عارف است، تاکید کرد: جلسه دو روز گذشته مجمع اصلاح‌طلبان برای به اجماع ‌رسیدن بر روی عارف با موافقت تمام احزاب اصلاح‌طلب به استثنای حزب کارگزاران به پایان رسید.

وی افزود: به احتمال قریب به یقین تا شنبه و یکشنبه هفته آینده روحانی به نفع عارف کنار می‌کشد و حتی اگر درصدی کنار نکشد با موج اعتراضات رو به رو می‌شود و در نتیجه از جرگه اصلاح‌طلبان خارج می‌شود؛ روحانی اصلاح‌طلب نیست و خود را اصولگرای متعادل معرفی می‌کند.

*حمایت خاتمی از عارف جدی است

قائم‌مقام ستاد جوانان و دانشگاهی عارف (پویش امید) در خراسان‌رضوی گفت: حمایت خاتمی از عارف جدی بوده همچنین حضور عارف نیز تا پایان انتخابات قطعی است.

وی اظهار کرد: اگر روحانی به نفع عارف کنار نکشد، پویش امید به طور رسمی مواضع خود را در این باره اعلام می‌کند.

انتهای پیام/70023/ج30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول