اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / محمدرضا عارف در جمع مردم سنندج:

دغدغه من صیانت از ارزش‌های فرهنگی است

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به آگاهی خود از مطالبات مردم گفت: دغدغه من و شما، حفظ و صیانت از ارزش‌های فرهنگی است.

دغدغه من صیانت از ارزش‌های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدرضا عارف که در جریان سفر تبلیغاتی خود به استان کرمانشاه راه خود را به سمت کردستان کج کرده بود در جمع اقشار مختلف مردم سنندج در مسجد والی این شهرستان با اشاره به دومین سفر خود به استان کردستان طی یک ماه اخیر، این استان را مهد اصیل‌ترین اقوام ایرانی عنوان کرد.

وی با بیان این مطلب که حضور پرشور مردم در مسجد یادآور 16 سال پیش و استقبال از خاتمی است، اظهار کرد: در روز 24 خردادماه حماسه‌ای خلق خواهیم کرد که همگان آن را به خاطر بسپارند.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با تأکید بر اینکه با درد مردم آشنا هستم، خاطرنشان کرد: دست ‌یاری به سوی شما دراز کرده تا بهترین‌ها را برای شما به ارمغان بیاورم.

عارف با ابراز امیدواری از اینکه با استفاده از خردجمعی شاهد ایرانی پیشرفته و زدودن غبار محرومیت در همه ابعاد باشیم، تصریح کرد: با دست فرزندان این دیار در دولت اصلاحات، مشکلات زیست‌محیطی از جمله گرد و غبار را حل می‌کنیم.

نامزد اصلاح‌طلب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دغدغه من و شما حفظ و صیانت از ارزش‌های فرهنگی است و می‌دانم مسئله شما پیشرفت ایران است.

وی با بیان آگاهی خود از مطالبات مردم استان، از تشکیل معاونت اقوام و مذاهب ریاست جمهوری در دولت آینده خبر داد و متذکر شد: اولویت برنامه‌های من توسعه و پیشرفت استان‌های مرزی خواهد بود.

عارف با اشاره به اینکه دیوان‌سالاری پیچیده را تغییر خواهم داد، عنوان کرد: استفاده از مدیران بومی جزو رئوس برنامه‌های کاری من خواهد بود و از نیروهای نخبه کرد با نهایت توان استفاده خواهم کرد.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه با استفاده از تجربه دولت اصلاحات، مشکل بیکاری در کشور حل می‌شود، یادآور شد: در آن دوره، سالانه 700 هزار شغل ایجاد می‌شد که قصد داریم در دولت آینده این رقم را به یک ‌میلیون شغل در سال برسانیم.

وی با تأکید بر استفاده از حداکثر ظرفیت قانون اساسی برای رشد و تعالی استان کردستان، وجود قومیت‌ها را مزیت برای کشور دانست و تأکید کرد: به حقوق اقوام و اقلیت‌ها با توجه به قانون اساسی پایبندیم.

عارف با بیان اینکه دولت اصلاحات خود را قیم و جدا از مردم نمی‌داند، اضافه کرد: ما به عنوان خدمتگزار وارد صحنه شده‌ایم تا پیام آزادگی، پیشرفت، اتحاد و اعتلای ایران عزیز و پیام پیروزی اصلاحات و تشکیل دولتی پاسخگو را به گوش همگان برسانیم.

نامزد اصلاح‌طلب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این هنگام از «ادب» نماینده فقید استان کردستان یاد کرد که با شعارهایی در حمایت از خود و ادب روبرو شد.

وی، اصلاحات را مترادف با مردم و مردم‌سالاری دینی عنوان و تصریح کرد: دغدغه دولت آینده اصلاحات، مسئله مردم و احترام به همه اقوام و مذاهب کشور است.

عارف در پایان با بیان اینکه برای تحقق چنین دولتی به پشتیبانی هواداران خود نیاز دارم، اظهار کرد: باید همه در راستای خلق حماسه سیاسی در روز 24 خردادماه بکوشیم.

پیش از سخنان عارف، صمدی نماینده دوره‌های گذشته مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی و از هواداران این نامزد جریان اصلاحات طی سخنانی کوتاه با اشاره به اینکه از مدیریت کلان آینده کشور انتظار عمل به قانون داریم، گفت: مردم بیش از این تحمل فشارهای مختلف را ندارند.

مسجد والی سنندج در حالی به عنوان میزبان محمدرضا عارف در نظر گرفته شده بود که از ابتدا کم وسعت بودن آن برای حضور مردم این شهر مشخص بود.

تأخیر یک ساعته عارف و همراهان او در مسجد نیز موجب کلافگی بیشتر هواداران این نامزد اصلاحات، بویژه بانوان حاضر در مسجد شد که نشان از عدم برنامه‌ریزی مطلوب برای برگزاری این جلسه بود.

هواداران عارف پیش و در حین سخنان او با شعارهایی از قبیل «عارف زنده باد خاتمی پاینده باد» به ابراز احساسات نسبت به این نامزد انتخابات پرداختند.

خواندن سرود «یار دبستانی من» توسط برخی از جوانان دختر و پسر حاضر در مسجد که بعضا با شمایلی نه چندان مناسب در این مکان مقدس گرد آمده بودند از نکات منفی این جلسه بود.

انتهای پیام/79012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول