اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقبال گسترده مردمی

محمدرضا عارف وارد سنندج شد

محمدرضا عارف یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در جمع گسترده استقبال‌کنندگان سنندجی وارد مسجد والی این شهر شد.

محمدرضا عارف وارد سنندج شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدرضا عارف یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری دوره یازدهم در جریان سفرهای استانی خود و پس از سفر به ایلام با تأخیر حدود یک ساعته وارد شهر سنندج شد.

گفتنی است؛ استقبال گسترده اقشار مختلف سنندج به ویژه جوانان این شهر یکی از بارزترین صحنه‌های مشارکت و زنده بودن روحیه انتخاباتی و استقبال گسترده مردم ولایت‌مدار کردستان از خلق حماسه‌ای دیگر در عرصه سیاسی و تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

هرچند که ناهماهنگی‌ها و عدم انسجام اعضای کادر اجرایی ستاد استانی محمدرضا عارف موجب دردسرهایی برای اقشار مختلف سنندج به ویژه بانوان برای حضوری چشمگیر در شبستان مسجد والی و بهره‌مندی از سخنان و موضع‌گیری‌های محمدرضا عارف به وجود آورده بود، اما مردم فرهنگ‌پرور سنندج با استقبال گسترده خویش از همه کاندیداها و حضور محمدرضا عارف بار دیگر مشارکت و آمادگی همه جانبه خویش را برای خلق حماسه بزرگ در عرصه انتخابات به همگان اعلام کردند و با سر دادن شعارهایی خواستار تحقق مطالبات و رفع دغدغه‌های خویش شدند.

گفتنی است؛ قبل از سخنرانی محمدرضا عارف نیز معروف صمدی از نمایندگان دور چهارم و پنجم مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی و از شخصیت‌های جریان اصلاحات کردستان سخنانی را در خصوص مطالبات اقوام و مذاهب و تحقق قانون اساسی در این مبحث بیان کرد.

انتهای پیام/79006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول