اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی در نشست خبری:

تورم اژدهای پنج سر است؛ باید از بین برود / از همه اقوام در کابینه‌ام استفاده می‌کنم

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: گرانی یک اژد‌های پنج سر است که تنها با بریدن یک سر از آن نمی‎توان تورم را مهار کرد و باید هر پنج سر آن را از بین برد.

تورم اژدهای پنج سر است؛ باید از بین برود / از همه اقوام در کابینه‌ام استفاده می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن رضایی بعد از ظهر امروز در نشستی خبری اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری استانی با ظرفیت‌های عظیم طبیعی و انسانی است، اما زمینه برای بهره‎مندی از این ظرفیت‌ها فراهم نشده و من تلاش می‎کنم این ظرفیت‌ها بالفعل شود.

وی ادامه داد: کشاورزی، زراعت، دامپروری، صنعت ظرفیت‌های طبیعی و دانشگاه‌ها ظرفیت انسانی این استان است که می‏توان با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها ثروت ملی را افزایش داد.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از اختصاص یارانه سبز به هشت ظرفیت این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش می‎کنم از همه ظرفیت‌های این استان در راستای رشد و توسعه آن بهره‌گیری شود.

رضایی، کادرسازی را از مهم‌ترین برنامه‌های خود برشمرد و تصریح کرد: همانطور که در دوران دفاع مقدس با تربیت نیروهایی چون شهیدان باکری و همت توانستیم پیروز میدان شویم، در مقطع فعلی نیز با بها دادن به جوانان از آن‌ها ده‌ها قهرمان ملی می‌سازم.

وی مهار تورم و گرانی را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد و افزود: من معتقدم گرانی یک اژد‌های پنج سر است که تنها با بریدن یک سر از آن نمی‎توان تورم را مهار کرد و باید هر پنج سر آن را از بین برد.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دولت فراگیر را شعار انتخاباتی خود دانست و یادآور شد: مقصود من از این شعار این است که همه گروه‌ها و اقشار جامعه در دولت من سهیم و دارای جایگاه هستند.

رضایی با بیان اینکه عرصه ریاست جمهوری عرصه تعهد دادن به جناح‌ها، اشخاص و احزاب نیست، عنوان کرد: دلیل اینکه من به صورت مستقل وارد میدان شده‌ام، همین مورد است.

وی بر ضرورت رفع تبعیض در کشور تأکید کرد و اذعان داشت: با تشکیل دولت به تبعیض‌ها در کشور پایان می‎دهم و از همه اقوام و استان‌ها در کابینه‌ام استفاده می‌کنم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از واگذاری مسئولیت‌ها به جوانان کشور خبر داد و ابراز داشت: با سپردن مسئولیت‌ها به جوانان، این قشر را می‌سازم.

رضایی با انتقاد از نحوه برگزاری مناظره‌ها، اظهار کرد: مناظره‌ها از کلاس دبستان به دبیرستان ارتقا پیدا کرد، اما امید دارم این سطح به فوق لیسانس برسد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: احتیاط بیش از حد در مناظره‌ها سبب شده تا شور و نشاط انتخاباتی مردم کم شود؛ البته مناظره در مرحله دوم بهتر شد.

رضایی با اشاره به مطالبات ورزشکاران در حوزه ورزش، اذعان داشت: در ورزش چند مشکل اساسی داریم و دلیلش این است که پای سیاست بیش از حد به ورزش باز شده و من به این مسئله پایان می‎دهم.

وی در پایان از تدوین برنامه عملیاتی در حوزه آب خبر داد و متذکر شد: براساس این برنامه عدالت در حوزه توزیع آب در کشور برقرار می‎شود.

انتهای پیام/68004/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول