اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عمران پردیس:

6 هزار واحد مسکونی در پردیس تا آخر شهریور ماه امسال واگذار می‏شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: 6 هزار واحد مسکونی در پردیس تا آخر شهریور ماه امسال به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‏شود.

6 هزار واحد مسکونی در پردیس تا آخر شهریور ماه امسال واگذار می‏شود

سیدمهدی هدایت امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در زمینه تحویل 3 هزار واحد مسکن مهر شهر پردیس اظهار داشت: 3 هزار واحد مسکونی که در شرکت سرمایه‏گذاری مسکن در دست اجرا بوده و 3 هزار واحد مسکونی در فاز 9 شهر جدید پردیس که مشروط به تأمین خدمات زیربنایی شده است، تا آخر شهریورماه به افرادی که قرارداد پیش‏فروش دارند و مبالغ اعلامی را واریز کرده‏اند، تحویل خواهد شد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در رابطه با ارسال پیامکی با مضمون فرصت چهار روزه برای پرداخت کل مبلغ قرارداد به متقاضیان مسکن مهر فازهای سه و 9 گفت: از متقاضیانی که قرارداد پیش‏فروش به نام آنان است، درخواست شده است تا مابقی اقساط خود را هر چه سریع‏تر پرداخت کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: این اقدام باید صورت گیرد تا شرکت عمران شهر جدید پردیس هم بتواند بخشی از واریزی‏ها را به سازندگان واحدهای مسکن مهر بپردازد و سازنده‌‏ها هم بتوانند در مهلت اعلام شده با تکمیل واحدها، آنها را به متقاضیان تحویل دهند.

هدایت در مورد اینکه کدام یک از فازهای مسکن مهر شهر پردیس ملکی و کدام فازها 99 ساله است، به خبرنگار فارس گفت: در حال حاضر، مسکن مهر ملکی و 99 ساله را از هم جدا نکرده‏ایم و در آینده با مجوزی که از وزارت راه و شهرسازی خواهیم گرفت و با خواست خود متقاضیان می‏توان این پروژه‏ها را ملکی ساخت.

وی ادامه داد: ملکی کردن مسکن مهر 99 ساله به این صورت است که با قیمت کارشناسی، زمین هم به خود متقاضی واگذار شود.

هدایت در پاسخ به این سئوال در مورد اینکه با توجه به ثبت نام 150 تا 160 هزار نفری مسکن مهر پردیس و وجود 80 هزار واحد مسکونی تکلیف ثبت‏نام‏کنندگان چه خواهد شد، اذعان داشت: کسانی که درخواست مسکن مهر پردیس را دارند و ثبت سامانه انجام دادند، 160 هزار نفر هستند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: شرکت عمران شهر جدید پردیس شرایط 80 هزار نفر را به میزان سقفی که مسکن داشتیم، تأیید کرده است.

هدایت ادامه داد: اگر متقاضیان تأیید شده مبلغی واریز نکنند و اگر ظرفیتی ایجاد شد که احتمال کمی وجود دارد، با اولویت کسانی که ثبت سامانه انجام داده‏اند، جایگزینی افراد را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/2568/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول