اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در سمنان تأکید کرد

رعایت قانون تبلیغات انتخاباتی از سوی نامزدهای شوراهای شهر و روستا

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان سمنان بر لزوم رعایت قانون تبلیغات انتخاباتی از سوی نامزدهای شوراهای شهر و روستا در این شهرستان تأکید کرد.

رعایت قانون تبلیغات انتخاباتی از سوی نامزدهای شوراهای شهر و روستا

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن سعدالدین پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک هیئت‏های اجرایی و نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان سمنان که در فرمانداری سمنان برگزار شد، با اشاره به شروع تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی، بر لزوم رعایت قانون از طرف کلیه داوطلبان تاکید کرد.

وی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام، خواستار تلاش کلیه اعضای هیئت‏های اجرایی و نظارت بر انتخابات برای ترغیب و تشویق آحاد مردم به حضور و مشارکت فعال در انتخابات شد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان سمنان بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی الهی است و خداوند متعال از آن پشتیبانی می‏کند و هر توطئه‏ای علیه آن با قدرت مضاعف به سوی توطئه‏گر باز می‏گردد.

سعدالدین گفت: روزی آمریکا و کشورهای اروپایی با اعمال تحریم‏ها علیه جمهوری اسلامی در صدد فشار و براندازی نظام برآمدند اما امروز خود با مشکلات شدید اقتصادی روبه رو هستند.

وی تصریح کرد: نمونه دیگر، وقایع اخیر کشور ترکیه است که این کشور در صدد بود با ائتلافی از کشورهای طرفدار غرب محور اصلی مقاومت یعنی سوریه را نابود سازد که نه تنها هدفش محقق نشد، بلکه خود دچار مشکل جدی شده است.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول