اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد علی اکبر ولایتی در استان اصفهان:

ولایتی شنبه به اصفهان می‌آید/ سخنرانی در مسجد سید اصفهان

رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در استان اصفهان گفت: علی اکبر ولایتی روز شنبه به اصفهان می‌آید و بعد از ظهر همان روز در مسجد سید اصفهان سخنرانی خواهد کرد.

ولایتی شنبه به اصفهان می‌آید/ سخنرانی در مسجد سید اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در تشریح ویژگی‌های مورد نیاز رئیس جمهور اظهار کرد: امروز به رئیس جمهوری نیاز داریم که دارای روحیه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن باشد، چرا که به فرموده رهبر انقلاب  کسانی که در راس قوه اجرایی قرار می‌گیرند باید کسانی باشند که در مقابل فشارهای دشمن مقاوم بوده، زود نترسند و زود از میدان خارج نشوند.

وی با اشاره به نیاز با تدبیر و با حکمت بودن یک رئیس جمهور افزود: امروز نیاز به رئیس جمهوری داریم که با تکیه به نظرات کارشناسی به دنبال تحقق آرمان‌های انقلاب و سند چشم‌انداز باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورداری از تهذیب اخلاقی و نپرداختن به حواشی، کاری بودن، مردمی بودن، ارزشی بودن، درد مردم را احساس کردن، پایبند به قوانین و مقررات بودن و طبقات مختلف مردم را دیدن از جمله ویژگی‌هایی است که رهبر معظم انقلاب به آنها برای ملاک و معیار انتخاب رئیس جمهور اصلح اشاره داشته‌اند.

وی با اشاره به اقبال گسترده مردم به شعارها و برنامه‌های ولایتی تصریح کرد: دولت متمم که شعار ولایتی است برگرفته از پنج شاخص متدین تجربه دار مشورت پذیر معتدل  و متخصص بوده که همه این پنج ویژگی از نیازهای اصلی کشور ما است.

سالک افزود: شعار دولت متمم امروز بازخورد خیلی خوبی در بین مردم داشته و بسیاری از مردم با درک شرایط موجود در کشور به دنبال تحقق دولت متمم هستند.

وی با تشریح برنامه‌های ستاد انتخاباتی علی اکبر ولایتی در استان اصفهان اظهار کرد: با فعال شدن ستادهای شهرستانی فعالیت‌های انتخاباتی قدرت بیشتری گرفت و در عین حال ستادهای مردمی نیز همیاری بسیاری خوبی را با ستاد مرکزی استان اصفهان داشته‌اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اقبال گسترده مردمی جهت دیدار با علی اکبر ولایتی اشاره کرد و گفت: با آغاز فرآیند تبلیغات انتخاباتی بسیاری از مردم اصفهان خواهان دیدار با علی اکبر ولایتی بودند که ما نیز خواسته مردم اصفهان را به ایشان انتقال دادیم و ولایتی خود نیز علاقه‌مند به حضور در اصفهان و دیدار با مردم بود.

وی افزود: به همین دلیل روز شنبه علی اکبر ولایتی به اصفهان می‌آید و در جمع مردم اصفهان سخنرانی می‌کند.

رئیس ستاد انتخاباتی علی اکبر ولایتی در استان اصفهان اظهار کرد: برنامه سخنرانی در روز شنبه ساعت 6 بعد از ظهر در مسجد سید اصفهان برگزار می‌شود که بنا بر نظرسنجی‌ها، پیش بینی حضور هزاران نفر از مردم اصفهان را برای شرکت در مراسم  مسجد سید اصفهان داریم.

وی تصریح کرد: ستادهای مردمی، ائمه جماعات مساجد، بسیجیان، دانشجویان، فعالان فرهنگی، کشاورزان، بازنشستگان، بانوان، فعالان اقتصادی و به ویژه جوانان و بسیار دیگری از اقشار مختلف مردم خود را برای حضور پرشور در دیدار با علی اکبر ولایتی آماده می‌کنند.

انتهای پیام/63001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول