اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

اجازه ندهیم در انتخابات ریاست جمهوری از رهبری هزینه شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: نباید اجازه داد در انتخابات ریاست جمهوری از مقام معظم رهبری هزینه شود، بعضی از افراد در تبلیغات خود از رهبری هزینه می‌کنند، مردم دقت و مراقبت کنند.

اجازه ندهیم در انتخابات ریاست جمهوری از رهبری هزینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی شهر، حجت‌الاسلام احمد سالک صبح امروز در جمع مردم این شهر اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند؛ «از هیچ کس در انتخاب ریاست جمهوری حمایت و دفاع نکرده‌اند و تشخیص نهایی با مردم است و دخالتی در احراز صلاحیت افراد توسط شورا نگهبان نداشته‌اند و رئیس جمهور آینده باید کسی باشد که امتحان خود را پس داده و حاشیه نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه وحدت جامعه اصولگرای در انتخاب فرد اصلح نقش آفرین است، باید از تخریب و ضربه زدن به دیگران پرهیز کرد، گفت: رئیس جمهور آینده باید کسی باشد که امین امام و رهبری بوده و رئیس جمهور آینده باید کسی باشد که دل رهبری را خون نکند و برای جامعه تشنج ایجاد نکرده و مشورت‌پذیر باشد و فقط به اندیشه و نیت شخصی خود عمل نکند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: رئیس جمهور باید کسی باشد که جهان را بشناسد و دنیا هم او را بشناسد، متدین باشد، وارسته و شایسته باشد، وابستگی به غیر باشد، رئیس جمهور آینده باید کسی باشد که از مقبولیت و حمایت مراجع، عالما و مردم برخودار باشد .

وی در مورد خصوصیات دیگر رئیس جمهور آینده گفت: رئیس جمهور آینده باید کسی باشد که خود، اطرافیان و خانواده‌اش دچار فساد مالی اقتصادی نباشند، رئیس جمهور باید کسی باشد از بیت‌المال و مال شبهه‌ناک به حرام برای رسیدن به مقام ریاست جمهوری استفاده و هزینه نکرده باشد.

سالک تصریح کرد: رئیس جمهور آینده باید بتواند از منابع مالی و انسانی استفاده کند و شرایط داخلی و خارجی را در برنامه ببیند و فرمان، سیاست گذاری و نظارت کند و رئیس جمهور آینده باید بتواند جامعه را از زیر فشار تحریم‌ها نجات داده و دنیا به رئیس جمهور آینده ما نگاه می‌کند در سه دهه گذشته شرایط حساس‌تر از شرایط امروز برای ما فراهم نشده بوده است.

وی افزود: امروز حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح بر همه مردم حجت شرعی است و مردم با کمک گرفتن از نخبگان در انتخاب خود و رسیدن حجت شرعی سوال و راهنمایی کمک  بگیرند، مردم تلاش کنند در مرحله  اول حضور حداکثری در انتخابات صورت بگیرد.

انتهای پیام/2301/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول