اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

/جدیدترین تحولات سوریه/

مسئول هیئت شرعی «جبهه النصره» کشته شد/ کشف ۲ تونل در دیرالزور

نیروهای ارتش سوریه با هدف قرار دادن چندین مرکز تجمع گروه جبهه النصره در دیر الزور ۲ تونل مورد استفاده عناصر این جبهه را منهدم و شماری از آنها را به قتل رساندند که در میان آنها مسئول هیئت شرعی این جبهه نیز به چشم می‌خورد.

مسئول هیئت شرعی «جبهه النصره» کشته شد/ کشف ۲ تونل در دیرالزور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از دمشق، نیروهای ارتش سوریه با یک گروه مسلح در میدان «غسان عبود» در دیر الزور، در شرق سوریه درگیر شدند و شماری از عناصر مسلح را به قتل رساندند که در میان آنها «احمد عجاج» و «یاسر الفرحان» و «عبود الاحمد» از تروریست‌های معروف منطقه شناسایی شدند.

همچنین نیروهای ارتش سوریه با یک گروه مسلح در منطقه «الصناعه» نیز درگیر شدند که در نتیجه این درگیری 15 جهادی تکفیری وابسته به «جبهه النصره» کشته شدند که در میان کشته‌ها «ابو مصطفی» ملقب به «پدر هیئت شرعی جبهه النصره» در دیر الزور شناسایی شد.

همچنین یگان‌های ارتش سوریه چندین مرکز تجمع افراد مسلح در خیابان «التکایا» در دو منطقه «الجبیله» و «العرفی» و دو تونل افراد مسلح را منهدم کردند.

اما از استان الرقه، در شمال سوریه و از شهر الرقه مرکز این استان نیز گزارش شده است که نیروهای ارتش سوریه چندین مرکز تجمع افراد مسلح در این منطقهرا منهدم کرده و 30 فرد مسلح را کشته و زخمی کردند.

همچنین هدف قرار دادن یک گروه مسلح در ورودی شمالی شهر الرقه کشته شدن بیش از 10 فرد مسلح را درپی داشت.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول