اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع انتخابات

ویژه‏نامه «سرباز ولایت» منتشر شد

ویژه‏نامه «سرباز ولایت» با موضوع انتخابات در دامغان منتشر شد.

ویژه‏نامه «سرباز ولایت» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، در آستانه فرا رسیدن 24  خرداد، روز حماسه سیاسی ملت ایران اسلامی، ویژه نامه سرباز ولایت کاری از بسیجیان سپاه ناحیه دامغان منتشر شد.

در این ویژه‏نامه سخنی با مخاطب آورده و تاکید شده است: از اینکه در این نوشتار همراه شما هستیم، بسیار به خود می‏بالیم و امیدواریم تا بتوانیم در دومین شماره ویژه‏نامه سرباز ولایت روزنه‏ای از انتخاب آگاهانه را برای شما فراهم آوریم.

در بخش سخنی با مخاطب آورده شده است: از ویژگی‏های این شماره مصادف شدن با سالروز رحلت امام خوبی‏ها، حضرت امام خمینی (ره) است تا شما رهروان روح‏الله (ره) مجالی اندک با معیارهای انتخاب اصلح امام روح‏الله (ره) و مقام معظم رهبری، امام خامنه‏ای داشته و نیز بخشی از خاطرات امام راحل نیز از نگاه‏های مهربانتان عبور کند.

پیام امام خمینی(ره) و رهبری در مورد قدرت‏های بزرگ و چپاول‏گر و صحنه‏گردانان اصلی فتنه سال 88، اصلح در بیان مقام معظم رهبری، اصلح در بیان امام خمینی (ره)، جریان‏شناسی و اهمیت‏های آن (اصولگرایان و اصلاح‏طلبان)، جریان‏های سیاسی همسو با انقلاب و امام و رهبری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جریان‏های انحرافی پس از پیروزی انقاب اسلامی، خاطرات زیبا و پندآموز امام خمینی (ره) از مطالب منتشر شده در این ویژه‏نامه است.

ویژه‏نامه سرباز ولایت در چهار صفحه و به صورت رنگی چاپ و منتشر شده است.

پایگاه مقاومت بسیج ولایت حوزه مقاومت بسیج الهادی (ع) سپاه دامغان از پایگاه‏های فعال در سطح حوزه‏های مقاومت شهری در دامغان است و تاکنون فعالیت و عملکرد خوب، با جذب جوانان به عضویت بسیج داشته است.

انتهای پیام/74003/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول