اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

بر اساس تحقیقی آمریکایی:

شمار زیادی لیبیایی عضو گروه‌های تروریستی در سوریه هستند

یک مرکز تحقیقات خصوصی در آمریکا بر اساس بررسی که از شماری تروریست‌های مسلح در سوریه به عمل آورده است اعلام کرد که بیشتر اعضای خارجی گروه‌های مسلح در سوریه لیبیایی هستند.

شمار زیادی لیبیایی عضو گروه‌های تروریستی در سوریه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، مرکز تحقیقات فلاش پوینت پارتنرز با تحقیقی که از 280 خارجی کشته شده عضو گروه های مسلح در سوریه به عمل آورده است اعلام کرد که بیشتر این افراد لیبیایی بودند.

این گزارش با عنوان «کاروان های شهدا در مشرق» از سوی گروهی از کارشناسان این مرکز تحقیقات خصوصی آمریکا و تنها به استناد منابعی باز تهیه شده که از جمله آن اعلامیه های فوت منتشر شده این افراد پس از مرگشان در اینترنت است.

بر اساس این گزارش از جمع 280 خارجی عضو گروه های مسلح در سوریه 59 تن آنها لیبیایی،88 تن آنها سعودی و تونسی به میزان برابر و پس از آن 32 اردنی ( که همگی کشته شدند)، 27 مصری و 22 لبنانی بوده اند.

در این گزارش آمده است: 87 تن از جمع 280 جنگجویی که در سوریه کشته شدند عضو گروه تروریستی جبهه النصره بودند که وابسته به شبکه القاعده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول