اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی:

حضور در عرصه سیاسی بزرگ‌ترین توصیه امام (ره) بود

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: حضور مردم در صحنه و عرصه سیاسی بزرگ‌ترین توصیه امام (ره) بود.

حضور در عرصه سیاسی بزرگ‌ترین توصیه امام (ره) بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید روحانی امروز در مراسم ارتحال امام (ره) در مرقد سلطان سید جلال‌الدین اشرف (ع) گفت: دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی به رحلت امام (ره) دل بسته بودند.

وی با بیان این‌که دشمنان در زمان رحلت امام (ره) خوشحال بودند، افزود: اما دشمنان چشم باز کردند و دیدند مرد بزرگی از تبار ابراهیمیان جایگزین امام (ره) شده است.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری توانستند کشور را با درایت و تدبیر پیش ببرند و اجازه ندهند ترفند دشمنان در مقابل اسلام موفق باشد.

وی با اشاره به فتنه سال 88 خاطرنشان کرد: دشمن مدت 20 سال برای راه‌اندازی فتنه سال 88 برنامه‌ریزی کرده بود اما با درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم با شکست مواجه شد.

روحانی به جریان‌های داخلی و خارجی برای شکست انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بیداری اسلامی در جهان آغاز شده و در منطقه پیشروی کرده است.

وی با بیان اینکه حرکت انقلاب اسلامی کشورهای منطقه را فرا گرفته است، عنوان کرد: دشمنان فاجعه سوریه را برای محاصره ایران انجام داده‌اند.

مرگ بر آمریکا افراطی‌گری نیست

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی راه و حرکت امام (ره) را بر گرفته از قرآن عنوان کرد و یادآور شد: در نظام اسلامی افراطی‌گری نداریم و مرگ بر آمریکا افراطی‌گری نیست بلکه دستور قرآن است.

وی بزرگ‌ترین توصیه امام (ره) را حضور در صحنه و عرصه سیاسی اعلام کرد و یادآور شد: امام (ره) با قدرت ایمان در مقابل نظام 2500 ساله ایستادگی کرد و با حرکت خدایی توانست نهضت اسلامی را به پیروزی برساند.

روحانی حضور در صحنه را سبب دوری از بدبختی و ذلت دانست و اظهار داشت: مردم برای خدا در مقابل آمریکا ایستادگی می‌کنند.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در پایان با بیان این‌که امام (ره) رأی دادن را تکلیف می‌دانستند، تصریح کرد: مردم ایران به ندای رحمانی لبیک می‌گویند و به مقام معظم رهبری پاسخ مثبت می‌دهند.

انتهای پیام/84001/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول