اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده مردم

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در پلدختر برگزار شد

مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)‌ از سوی امام جمعه پلدختر با راه‌اندازی دسته‌های سینه‌زنی در خیابان‌های این شهرستان برگزار شد.

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در پلدختر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور اقشار مختلف مردم پلدختر و حرکت دسته‌های عزاداری عاشقان روح‌الله صبح امروز از مسجد جامع پلدختر تا خیابان امدادگران این شهر برگزار شد.

مردم ولایتمدار پلدختر با شرکت در آیین ارتحال امام (ره) بار دیگر اوج وفاداری و اعتقاد راسخ خود به بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب را به نمایش گذاشتند و با آرمان‌های امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

امام جمعه پلدختر در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی،‌ امام خمینی (ره) را از زمره رهبران نور و رهرو راه انبیا و امامان دانست و گفت: امام (ره) هندسه سیاسی جهان را تغییر داد و ندای هیهات من الذله را در دنیا فراگیر کرد.

حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند با بیان اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی ماندگار در تاریخ بشریت است، افزود: امام راحل فطرت‌های خفته را بیدار و عزت را به مسلمانان جهان هدیه کرد.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) انقلاب ایران را شروع نهضت بیداری ملت‌های مسلمان و مستضعف دنیا علیه نظام سلطه دانست و قرن جدید را قرن «غلبه مستضعفان بر مستکبران» برشمرد و نقطه آرمانی انقلاب اسلامی را «فتح قلل رفیع جهان و برافراشتن پرچم اسلام بر دنیا» معرفی کرد.

لروند افزود: امام خمینی (ره) حرکتی را در سطح دنیا پایه‌ریزی کرد که هنوز اثرات مثبت آن در دنیا قابل مشاهده است و هنوز جنبه‌های بسیاری از شخصیت امام خمینی (ره) ناشناخته مانده است.

امام جمعه پلدختر گفت: برای هر چه بهتر و با شکوهتر برگزار شدن مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب، ویژه برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده که با همکاری و مشارکت مردم وفادار به آرمان‌های امام راحل در پلدختر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2304/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول