اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

رئیس‏جمهور آینده در سیاست خارجی اهل عزت و مصلحت باشد

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: رئیس‏جمهور آینده باید در سیاست خارجی اهل عزت و مصلحت و مراقب مرزهای میان خود و دشمنان باشد.

رئیس‏جمهور آینده در سیاست خارجی اهل عزت و مصلحت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری صبح امروز در نشست بصیرتی که با حضور بیش از 100 نفر از مردم در مسجد سیدالشهدای شهرک ابوذر شاهرود برگزار شد، در سخنانی با بیان اینکه یکی از ارکان حماسه سیاسی انتخاب اصلح است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند «اصلح را بشناسید و فقط در راه رضای خدا نام اصلح را در صندوق بیندازید».

وی افزود: باید با استفاده از راه‌های مختلفی اصلح را انتخاب کنیم؛ یکی از این راه‌ها، پرسش از فرد امینی است که اصلح را می‌شناسد و این فرد امین، باتقوا، پاکدامن و مومن است که بصیرت دارد و تشخیص می‌دهد.

فرمانده سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: باید با توجه به معیارها و شاخص‏هایی که از سوی ولایت فقیه مشخص شده است، فرد اصلح را انتخاب و در این انتخاب با چند خبره کار مشورت کنیم تا به صدق ادعای خود برسیم.

مردم به شاخص‏های متعالی توجه کنند

یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی نیز با بیان شاخص‌ها تصریح کرد: شاخص‌های زیادی از ابتدای انقلاب تاکنون از سوی امام و مقام معظم رهبری بیان شده است که باید با توجه به شرایط روز و حداقل و حداکثر آنها به یک‏سری شاخص متعالی مد نظر دست یافت.

ابوالفضل دربانیان بیان داشت: باید اولویت‌های روز جامعه را در تعیین اصلح مد نظر قرار دهیم و عملکرد افراد را در گذشته و حالشان بررسی و سوابق و مواضع آنان را مورد کنکاش و تفحص قرار دهیم.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب از سال 91 تاکنون در سخنرانی‌های مختلف به بیان شاخص‌ها و معیارهایی در مورد فرد اصلح پرداخته‌اند و همگان را به تدبر در این معیارها فراخوانده‌اند.

دربانیان افزود: اصل اول فرد اصلح، التزام عملی به ولایت فقیه است و رئیس‏جمهور آینده باید به آرمان‌های انقلاب اسلامی و قانون اساسی پایبند بوده و فردی شجاع، دشمن ستیز و استقلال‏طلب باشد.

وی خاطرنشان کرد: رئیس دولت در سیاست خارجی باید اهل عزت و مصلحت بوده و آمادگی برای حضور در میدان‌های انقلاب را داشته و مراقب مرزهای میان خود و دشمنان باشد و مراقب باشد این مرزها پاک یا کم‏رنگ نشود.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی تصریح کرد: فرد اصلح باید دارای مدیریت قوی باشد و با تدبیر و حکمت و برنامه بلند مدت، کشور را به سمت پیشرفت و تعالی رهنمون سازد.

وی افزود: رئیس جمهور آینده باید فردی با حوصله، جوان، پرکار و بانشاط باشد تا با استفاده از این قدرت، کارهای مختلف کشور را با جدیت و پشتکار به جلو ببرد و خم به ابرو نیاورد.

دربانیان تاکید کرد: تحقق حماسه سیاسی با انتخاب اصلح و با توجه به شاخص‌هایی که بیان شد باید مورد توجه قرار گیرد و همه ما باید با قصد قربت و برای رضای خدا و پیشبرد اهداف متعالی نظام در انتخابات شرکت و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول