اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر فیروزکوه خبر داد

آمادگی پایگاه‏های امدادی فیروزکوه برای خدمات‏رسانی به زائران امام خمینی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه از آمادگی پایگاه‏های امدادی هلال احمر فیروزکوه برای خدمات‏رسانی به زائران مرقد مطهر امام خمینی خبر داد.

آمادگی پایگاه‏های امدادی فیروزکوه برای خدمات‏رسانی به زائران امام خمینی

علی محمدعلی‏تبار امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران ضمن بیان سیره و روش زندگی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، به بیان ویژه برنامه‏های این نهاد در جهت آمادگی برای ایام ارتحال امام خمینی (ره) پرداخت.

وی از آماده‏باش دو پایگاه امداد و نجات جاده‏ای امین‏آباد و سرانزا برای پوشش حوادث احتمالی جاده‏ای و خدمات‏رسانی به زائران مرقد امام روح الله(ره) خبر داد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه گفت: یک تیم کامل امدادی به استعداد 20 نفر در مرکز اداری این نهاد در آمادگی به سر می‏برد.

محمدعلی‏تبار افزود: چهار نفر امدادگر و نجاتگر این جمعیت همراه با یک دستگاه آمبولانس زائران فیروزکوهی را در طول مسیر تا مرقد مطهر امام خمینی(ره) و مسیر برگشت همراهی خواهند کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: مطابق مصوبه آخرین جلسه ستاد اعزام زائران، یک هزار بطری آب معدنی از سوی جمعیت هلال احمر به عنوان بخشی از اقلام پذیرایی زائران تامین می‏شود.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه از اعزام یک هزار نفر زائر به مرقد مطهر امام خمینی(ره) هم‏زمان با فرا رسیدن سالروز رحلت بنیان‏گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران خبر داده است.

علی‏اکبر انارکی اظهار کرد: با عنایت به مطرح شدن پیام «حماسه سیاسی» از سوی مقام معظم رهبری در ابتدای سال، مراسم ارتحال بنیان‏گذار کبیر انقلاب اسلامی امسال از حساسیت خاصی برخوردار است.

وی تصریح کرد: حضور پرشور و گسترده در مراسم گرامیداشت و بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) یکی از گام‏های پیش‏روی نظام اسلامی در خلق حماسه سیاسی است.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه از افزایش 20 درصدی سهمیه اعزام زائران این شهرستان به مرقد امام خمینی(ره) خبر داد و افزود: همگام با سایر نقاط میهن عزیز اسلامی، یک هزار نفر از خطه فیروزکوه در روز 14 خرداد به این مکان مقدس اعزام می‏شوند.

انتهای پیام/2568/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول