اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آهک صنعتی پلدختر:

تولیدات شرکت آهک صنعتی و هیدراته لرستان 45 هزار تن است

مدیرعامل شرکت آهک صنعتی و هیدراتی پلدختر استان لرستان گفت: تولیدات شرکت آهک صنعتی و هیدراته پلدختر لرستان در سال گذشته 45 هزار تن بوده است.

تولیدات شرکت آهک صنعتی و هیدراته لرستان 45 هزار تن است

محمد خاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر با بیان اینکه میزان تولیدات این شرکت در سال گذشته 43 درصد رشد داشته گفت: تولیدات این شرکت از ابتدای سال‌جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد افزایش یافته است.

وی تحقق شعار حماسه اقتصادی را یکی از اهداف اصلی این شرکت عنوان کرد و گفت: با تحقق این شعار می‌توان علاوه بر رسیدن به اهداف والای شرکت، میزان تولیدات موجود در شرکت را نیز تا حد چشمگیری افزایش داد.

خاکی اضافه کرد: جهت تحقق این شعار نیز باید به مبحث تولید، اشتغال پایدار و کنترل تورم در جامعه توجه کرد و این مهم نیز در گروه نگاه ویژه مسئولان به بخش صنعت و تولید در استان لرستان با داشتن ظرفیت‌های بالای اقتصادی است.

خاکی با اشاره به اینکه این شرکت در سال 72 به بهره‌برداری رسید، افزود: اما به دلیل ورشکستگی دوباره فعالیت شرکت در سال 84 و در فاز اول از سر گرفته شد و فاز دوم آن نیز سال 86 با وضعیت مناسبی شروع به کار کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های جدی برای بازسازی و بهسازی خط تولید و اصلاح ساختار مالی شرکت انجام شد، اظهار داشت: در بخش اصلاح ساختار مالی سرمایه شرکت از یک میلیارد و 800 میلیون ریال به 28 میلیارد و 500 میلیون ریال در حال حاضر رسیده است.

خاکی راه‌اندازی سیستم فیلتر پارچه‌ای را از دیگر برنامه‌های این شرکت عنوان کرد و گفت: تولید آهک با مصرف خوراکی برای تولید کلسیم با 96 درصد خلوص از فعالیت‌های جدی این شرکت به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت آهک صنعتی و هیدراتی پلدختر لرستان با بیان اینکه اولین محصول تولیدی این شرکت به خارج از کشور نیز صادر شده است، افزود: اکنون برند شرکت در کشورهای مختلف شناخته شده است و برنامه‌های ویژه‌ای برای افزایش میزان صادرات شرکت نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول