اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس راه گیلان خبر داد

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های گیلان

سرپرست پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی ویژه ایام تعطیلات خرداد جاری در محورهای رشت - قزوین و آستارا به اردبیل و بالعکس خبر داد.

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهیار رستگار در نشست انتظامی استان با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های گیلان اظهار کرد: از امروز 14 خرداد ساعت هفت صبح تا 24 روزهای 15 و 17 خرداد تردد انواع کامیون و تریلر از محور رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 تا ساعت 24 روز جمعه 17 خرداد در محور مذکور و بالعکس ممنوع است.

سرپرست پلیس راه گیلان درباره اعمال ترافیکی محور آستارا به اردبیل، اذعان کرد: تردد انواع کامیون و تریلر از ساعت هفت صبح تا 23 روزهای 14 و 17 خرداد از محور آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع است.

وی این محدودیت‌ها را شامل خودروهای حامل موادسوختی و فاسدشدنی ندانست و تصریح کرد: ممکن است ساعات محدودیت با توجه به میزان و حجم ترافیکی جاده‌های استان تغییر کند.

رستگار گفت: در صورت افزایش زمان محدودیت‌ها اطلاع‌رسانی لازم از طریق رسانه‌های گروهی انجام می‌شود.

وی از کاهش تصادفات منجر به فوت در جاده‌های گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اقدام‌های فرهنگی و انتظامی مؤثر پلیس راه استان از آغاز خرداد جاری شاهد کاهش 65 درصدی تصادفات منجر به فوت ناشی از حوادث جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.

به گفته این مسئول، در مدت مذکور مجموع تصادفات جاده‌ای استان 18 درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: در 12 روز گذشته 185 فقره انواع تصادفات در جاده‌های استان رخ داد که در اثر این حوادث 9 نفر کشته و 204 نفر مجروح شدند.

به گفته رستگار، سال گذشته 26 نفر در 12 روز نخست خرداد در حوادث جاده‌ای استان جان خود را از دست دادند که امسال نسبت به سال گذشته 17 نفر کمتر کشته شدند.

وی با بیان اینکه در مدت مذکور 30 هزار راننده متخلف اعمال قانون شدند، متذکر شد: در 12 روز گذشته تعداد 506 دستگاه موتورسیکلت و یک‌هزار و 607 دستگاه خودرو نیز به دلیل ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز توقیف شدند.

سرپرست پلیس راه گیلان عمده تخلفات کنترل شده پلیس راه را از نوع حادثه‌ساز ذکر کرد و یادآور شد: بدون تردید کاهش تصادفات و تلفات در خرداد امسال به دلیل هدف‌گیری دقیق و برخورد شدید بدون اغماض پلیس راه با رانندگان حادثه‌ساز بوده است.

انتهای پیام/2300/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول