اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پیشروی آرام ارتش سوریه در مناطق شمالی القصیر

پیشروی ارتش سوریه در مناطق شمالی «القصیر» به دلیل استفاده از اهالی این مناطق به عنوان سپر انسانی از سوی عناصر مسلح در حالی به کندی صورت می‌گیرد که ارتش سوریه هم اکنون بر 50 درصد روستای الضبعه تسلط دارد.

پیشروی آرام ارتش سوریه در مناطق شمالی القصیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از دمشق، روز گذشته بر مناطق مختلف شهر «القصیر» از توابع استان حمص به جز مناطق شمالی این شهر آرامشی شکننده حکمفرما بود.

اما از مناطق شمالی شهر القصیر گزارش شده است که نیروهای ارتش سوریه با وجود درگیری‌های‌ بسیار شدید با عناصر مسلح مستقر در این منطقه پیشروی‌هایی را احراز کرد.

بر اساس گزارش‌های به دست آمده نیروهای ارتش سوریه از خط آهن این منطقه که در بخش غربی منطقه شمالی قرار دارد، گذشته‌اند و کنترل بخش شرقی منطقه شمالی در دست ارتش سوریه است.

این درحالی است که گروه‌های تروریستی و عناصر مسلح مستقر در بخش شمالی شهر القصیر اقدام به بازداشت اهالی این منطقه و استفاده از آنها به عنوان سپر انسانی می‌کنند و همین موضوع پیشروی ارتش سوریه در این منطقه را با کندی مواجه کرده است.

همچنین گزارش شده که یگان‌های ارتش سوریه درحال حاضر بر 50 درصد روستای «الضبعه» از توابع ریف القصیر تسلط دارد و ظرف 48 ساعت آینده این روستاه به طور کامل از عناصر مسلح پاکسازی خواهد شد.

پیشتر نیروهای ارتش سوریه بر روستای «دحیرج» و بوستان‌های اطراف آن از توابع ریف القصیر تسلط پیدا کرده و این منطقه را از عناصر مسلح پاکسازی کرده بود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول