اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خوزستان:

رأی‌دهندگان باید آگاه شوند تا انتخابی اصلح انجام دهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: رأی‌دهندگان باید با اطلاع از کسانی که می‌توانند جامعه اسلامی ما را به سوی تعالی هدایت کنند، انتخاب اصلح خود را به انجام برسانند.

رأی‌دهندگان باید آگاه شوند تا انتخابی اصلح انجام دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله سپهر عصر امروز در همایش هیئت بازرسی انتخابات استان که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات گزینش بهترین‌هاست، براساس ضوابط مشخص شده در قانون اساسی مردم با حضور خود در صحنه انتخابات، رئیس جمهور را انتخاب می‌کنند و به این ترتیب حق و سهم خود را در اداره کشور به یک فرد که او را از هر جهت مناسب و همسو با خواسته‌های خود تشخیص دادند، تفویض می‌کنند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین و والاترین راه‌های شکر نعمت انقلاب اسلامی، حضور مردم در صحنه‌های متعدد انقلاب اسلامی و همراهی با امام(ره) است که یکی از این صحنه‌ها، انتخابات اخیر است، برگزاری دو انتخابات شوراها و ریاست جمهوری نیز که همزمان در سراسر کشور انجام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: رأی‌دهندگان باید با اطلاع از وضعیت جامعه و کسانی که می‌توانند جامعه اسلامی ما را به سوی تعالی هدایت کنند، انتخاب اصلح خود را به انجام برسانند.

وی با بیان اینکه خلق حماسه سیاسی جز با حضور اندیشمندان ملت ایران صورت نخواهد گرفت، ادامه داد: وظیفه شرعی اسلامی و انقلابی ما این است که برای حضور چشمگیر و گسترده مردم برای خلق حماسه سیاسی در مرحله اول تلاش کنیم.

سپهر در پایان بیان کرد: خلق این حماسه بزرگ نه تنها اندیشه اسلامی و جمهوری اسلامی را بیمه می‌کند؛ بلکه نقطه امیدی برای تحولات و انقلاب‌های مردمی اسلامی و خیزشهای ملت‌ها در جهان اسلام است.

انتهای پیام/72001/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول