اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله سبحانی:

ملت با شعور جمعی کاندیدای اصلح را انتخاب می‌کنند

یکی از مراجع تقلید حضور در انتخابات ریاست جمهوری را یک فریضه دانست و گفت: ملت با حضور در انتخابات نسبت به انتخاب کاندیدای اصلح اقدام می‌کند.

ملت با شعور جمعی کاندیدای اصلح را انتخاب می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله جعفر سبحانی امروز در جلسه درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به پایان یافتن سال تحصیلی حوزه‌های علمیه تاکید کرد: در فرصت تعطیلات باید طلاب به تحصیل و تهذیب اهتمام داشته باشند.

وی تاکید کرد: تعطیلات حوزه به معنای تعطیلی علم نیست بلکه حرکت از خانه‌ای به خانه دیگر و از برنامه‌ای به برنامه دیگر است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه دروس سال جدید حوزه از 20 شهریور آغاز می‌شود اظهار کرد: طلاب باید در فرصت تعطیلات به پیگیری دروس خود پرداخته و از این فرصت به شکل مطلوب بهره‌برداری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و بیان داشت: حفظ نظام واجب است و احدی در حفظ این نظام شک و تردید ندارد چرا که نخستین نظامی است که در ایران بر اساس قرآن سنت و ولایت فقیه شکل گرفته است.

آیت‌الله سبحانی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات برای ما فریضه است بیان کرد: همه کسانی که از سوی شورای نگهبان تایید شده‌اند دارای صلاحیت هستند و باید تشخیص را به عهده ملت بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه ملت باید هوشیار باشند و خودشان بتوانند کاندید اصلح را تعیین کنند اظهار کرد: ملت رشد لازم را داشته‌اند و خودشان می‌توانند اصلح را انتخاب کنند.

انتهای پیام/2258/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول