اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نوری‌‌همدانی:

اعتقاد کامل به ولایت فقیه ویژگی بارز کاندیدای اصلح است

یکی از مراجع عظام تقلید گفت:‌ اعتقاد کامل به ولایت فقیه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که کاندیدای اصلح باید از آن برخوردار باشد و این ویژگی‌ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

اعتقاد کامل به ولایت فقیه ویژگی بارز کاندیدای اصلح است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی امروز در پایان درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد ضمن تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، به فرا رسیدن سالروز قیام 15 خرداد اشاره کرد و اظهار داشت: امام راحل قیام خود را در سال 42 آغاز کرد و علیه طاغوت زمان به پا خواست و در نهایت این قیام در بهمن 57 به سرانجام رسید.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی با قیام خود حرکتی جهانی را رقم زد و موجب عزت و سربلندی اسلام و مسلمین شد بیان کرد: امام خمینی با قیام خود روحیه استقلال را در ملت‌های مستضعف دنیا زنده کرد و موجب شد که ابرقدرت‌های دنیا منزوی شوند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات وهابیت علیه شیعیان در کشورهای مختلف دنیا اشاره کرد و بیان داشت: امروز شاهد هستیم که مراکز وهابیت در جهان به کانون‌هایی برای ایجاد فتنه و جاسوسی تبدیل شده‌اند و خون مسلمانان را به زمین می‌ریزند.

وی به حمایت‌های عربستان و قطر از جریانات ضد شیعی اشاره کرد و گفت: آنها در شرایطی به حمایت از رژیم صهیونیستی می‌پردازند که در بحرین و افغانستان در خون مردم بی‌گناه شریک هستند.

آیت الله نوری همدانی در ادامه یاد و نام امام راحل(ره) را گرامی داشت و تاکید کرد: فکر، اندیشه و فرهنگی که امام به دنیا ارائه کرد باید با قدرت و عظمت حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه دنیای امروز همچنان تشنه اندیشه‌های امام است، بر معرفی ابعاد شخصیتی این مرد بزرگ به همگان تاکید کرد.

استاد حوزه علمیه قم به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و یادآور شد: انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در شرایط کنونی که دشمنان چشم طمع به انقلاب ما دوخته‌اند باید همه مردم با حضور حداکثری در انتخابات پاسخ دندان شکنی به آنها داده و توطئه‌هایشان را خنثی کنند.

وی حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری را مورد تاکید قرار داد و با برشمردن ویژگی‌های کاندیدای اصلح شامل مدیریت،‌ ولایت‌مداری، شجاعت و.. تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری مصداق خاصی را معرفی نکرده‌ام و هر نقلی در این زمینه اشتباه است.

آیت الله نوری همدانی گفت: اعتقاد کامل به ولایت فقیه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که کاندیدای اصلح باید از آن برخوردار باشد و این ویژگی‌ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی توجه به مشکلات اقتصادی و چاره اندیشی برای حل این مشکلات را از دیگر ویژگی‌های کاندیدای اصلح دانست و ادامه داد: توجه به مردم و درک کردن شرایط و مشکلات آنان و تلاش برای رفع این مشکلات از دیگر خصوصیات کسی که می‌خواهد بر مسند ریاست قوه مجریه قرار گیرد.

انتهای پیام/2258/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول