اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول استادیوم شهدای ساری خبر داد

تخریب 50 صندلی در تنها ورزشگاه بین‌المللی مازندران/ ارسال گزارش به کمیته انضباطی فدراسیون

مسئول استادیوم شهدای ساری از تخریب بیش از 50 صندلی استادیوم ورزشی شهدای مازندران در بازی شهرداری جویبار و نفتون تهران خبر داد.

تخریب 50 صندلی در تنها ورزشگاه بین‌المللی مازندران/ ارسال گزارش به کمیته انضباطی فدراسیون

مصطفی واحدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: دو تیم شهرداری جویبار و نفتون تهران که برای صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور رقابت می‌کردند، در پایان تماشاگران جویباری چندین میلیون تومان به استادیوم شهدای ساری خسارت وارد کردند.

وی با اشاره به صعود شهرداری جویبار به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: اگر تیم جویباری صعود نمی‌کرد به طور حتم تماشاگران این تیم خسارت بیشتری به استادیوم شهدا وارد می‌کردند.

مسئول استادیوم شهدای ساری در ادامه از تخریب صندلی‌ها، پاره شدن فنس و شکستن پرچم کرنر و ... از سوی تماشاگران منتسب جویباری خبر داد و افزود: فیلم و عکس تخریب استادیوم شهدای ساری به کمیته انضباطی فدراسیون و هیئت فوتبال استان ارسال می‌شود.

واحدیان با اشاره به گزارش تخریب ورزشگاه توسط غلامحسین بهنیا نماینده هیئت فوتبال استان در این بازی ابراز داشت: به طور حتم هیئت فوتبال استان خسارت وارده استادیوم را از مسئولان تیم میزبان شهرداری جویبار دریافت می‌کند.

وی در پایان افزود: در حال حاضر استادیوم 15 هزار نفری شهدای ساری تنها استادیوم استاندارد و بین‌المللی فوتبال در استان است که باید هواداران و تماشاگران متعصب تیم‌ها در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.

انتهای پیام/86005/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول