اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی بوشهر خبر داد

اجرای طرح اندازه‎‌گیری باقیمانده فلزات سنگین در آبزیان استان بوشهر

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: طرح اندازه‎‌گیری باقیمانده فلزات سنگین در آبزیان منطقه در استان بوشهر اجرا می‎شود.

اجرای طرح اندازه‎‌گیری باقیمانده فلزات سنگین در آبزیان استان بوشهر

مرتضی بحرانی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: این طرح در قالب طرح ملی تضمین کیفیت و سلامت آبزیان در دستور کار مجریان این طرح قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت طرح ملی سلامت آبزیان افزود: طرح ملی تضمین کیفیت و سلامت آبزیان از سال گذشته کار خود را در سراسر کشور آغاز کرده است و این طرح با جدیت در استان بوشهر در حال اجراست.

بحرانی با بیان اینکه ششمین جلسه طرح ملی تضمین کیفیت و سلامت آبزیان در استان بوشهر برگزار شده است، یادآور شد: با تعامل مناسبی که بین دستگاه‌های اجرایی مرتبط وجود دارد اجرای این طرح در استان از روند مطلوبی برخوردار است.

وی تصریح کرد: با توجه به نقش مهم آبزیان و فرآورده‌های آن در سلامت جامعه، لزوم اجرای کامل ضوابط بهداشتی در تمام مراحل تکثیر، پرورش، صید، توزیع و عرضه، به منظور تولید و عرضه فرآورده‌های آبزی سالم و بهداشتی به مصرف‌کنندگان از جمله اهداف اجرای طرح ملی تضمین کیفیت و سلامت آبزیان به شمار می‎رود.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: در این جلسه که با حضور مدیران و کارشناسان دامپزشکی ، شیلات ، پژوهشکده میگو و محیط زیست استان برگزار شد، در رابطه با پیشبرد اهداف طرح و همچنین پیگیری انجام مصوبات جلسات قبل انجام شد .

بحرانی خاطرنشان کرد: در این نشست برنامه‎های پیشنهادی دامپزشکی استان و دیگر ادارات در راستای ادامه هر چه بهتر طرح برای بررسی بیشتر اعلام شد ضمن اینکه مقرر شد برگزاری جلسات هفتگی کارشناسان به منظور پیگیری مصوبات و انجام فعالیت‎های فرهنگی، ترویجی و آموزشی در دستور کار این طرح قرار گیرد.

انتهای پیام/66007/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول