اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دامغان:

انتخاب هوشمندانه ایران را از تنگنای تحریم عبور می‏دهد

فرمانده سپاه شهرستان دامغان گفت: رئیس‏جمهور آینده باید صحنه جنگ را ترک نکند و مردم نیز بدانند که انتخاب هوشمندانه ایران را از تنگنای تحریم عبور می‏دهد.

انتخاب هوشمندانه ایران را از تنگنای تحریم عبور می‏دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمدحسن مرتضوی پیش از ظهر امروز در مراسم غبارروبی مزار شهدای دامغان گفت: بارها از آن زمان که به امام خمینی (ره) لبیک گفتیم، دشمنان انقلاب و نظام را در اوج قدرت به یاری خداوند متعال شکست داده‏ایم.

وی افزود: امام خمینی (ره) پس از آزادسازی خرمشهر فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، به خاطر اینکه انسان‌ها دچار غرور نشود و بدانند تا خداوند متعال اراده نکند، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان گفت: عملیات بیت‌المقدس به مدت 20 روز در سخت‌ترین شرایط اتفاق افتاده بود و رزمندگان اسلام، کیلومترها از خاک ایران را از چنگال دشمن با دستان خالی آزاد کردند و به مرزهای بین‌المللی و شلمچه رسیدند.

مرتضوی اظهار داشت: ما در این عملیات، 19 هزار اسیر و هزاران کشته داشتیم که با سختی‌های زیادی توانستیم عراقی‏ها را از خاک ایران بیرون کنیم و نقطه طلایی این عملیات، آزادسازی خرمشهر بوده است.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان با تأکید بر اینکه خلق حماسه سیاسی و اقتصادی مستلزم اطاعت‌پذیری از رهبری است، افزود: باید با شرکت حداکثری در انتخابات، دشمن را خوار و ذلیل کرده و از تنگناهای تحریم عبور کنیم و بیعت مجددی با آرمان‌های شهدا و انقلاب ببندیم.

وی تصریح کرد: بار دیگر با حضوری گسترده و هوشمندانه و با انتخاب فرد اصلح در انتخابات، وفاداری خود را به رهبری و ولایت نشان خواهیم داد.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان همچنین افزود: باید پیرو راه شهیدان و مجاهدان راه اسلام باشیم.

مرتضوی ادامه داد: شهدا در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل صحنه‌های خارق‌العاده‏ای خلق کردند و در تاریخ کشور ایران ماندگار شدند.

وی افزود: شهدا با وجود داشتن زن و فرزند، از خانه و خانواده خود دل کندند و راهی جبهه‌ها ‌شدند و معلوم نبود که سرنوشت آن‌ها چه خواهد شد اما با این همه دلاوری و رشادت می‌کردند و به جبهه‌ها می‌رفتند.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان گفت: دیروز شهدا این‏گونه جوانمردی خود را نشان دادند و سنگر را حفظ  کردند و امروز با همه امکاناتی که در اختیار داریم باید سنگر را به خوبی حفظ کنیم.

مرتضوی ادامه داد: آنان خرمشهر را از چنگال دشمن درآوردند و امروز ما باید جوانانمان را از چنگ دشمن درآوریم چراکه امروز جنگ، جنگ نرم است و دشمن دیگر با سلاح سخت وارد میدان نبرد نمی‌شود.

وی افزود: افکار جوانان را باید تحت نظر داشته باشیم و نباید بگذاریم دشمن مرزهای عقیدتی ما را بگیرد و در صحنه انتخابات باید پررنگ حاضر شویم.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان با اشاره به انتخاب اصلح عنوان کرد: فردی باید انتخاب شود که شجاع، صالح، مدیر، مدبر و همانند شهیدان مجاهد باشد و صحنه جنگ را ترک نکند و دنباله‌روی راه شهدا باشد.

انتهای پیام/2249/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول