اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ستاد بحران استانداری کرمانشاه:

تعطیلی در مواقع گرد و غبار با محدودیت‌هایی روبه‌رو است

مدیرکل ستاد بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمانشاه گفت: تعطیلی مدارس و مراکز دولتی در مواقع گرد و غبار با محدودیت‌هایی روبه‌رو است.

تعطیلی در مواقع گرد و غبار با محدودیت‌هایی روبه‌رو است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، باز هم تیرگی و آلودگی به هوای شهرمان بازگشته و نعمت استفاده از آسمان آبی و هوای پاک از شهروندان گرفته شده است، با اینکه میزان آلودگی هوا در روزی که گذشت از حد استاندارد خارج بود ولی مدارس و مراکز دولتی با تعطیلی روبه‌رو نشد.

روز گذشته دید افقی در شهر کرمانشاه به کمتر از یک‌هزار و دویست متر کاهش پیدا کرد ولی با این وجود دانش‌آموزان مجبور به ترک منازل و رفتن به مدارس بودند.

محمد نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص علت تعطیل نشدن مدارس و مراکز دولتی با توجه به آلودگی بالا در روز گذشته گفت: این ماه مصادف با امتحانات دانش‌آموزان بوده و با توجه به اینکه برخی از این امتحانات کشوری است، تعطیل ‌کردن مدارس به علت آلودگی هوا در روز گذشته از تبعات بیشتری برخوردار بود.

وی با تاکید بر اینکه مدارس در شهرهای ایلام و کردستان به علت آلودگی هوا در روز گذشته هم تعطیل نشده، افزود: در صورتی‌که این مدارس تعطیل می‌شدند با توجه به کشوری ‌بودن امتحانات دانش‌آموزان امکان تعطیل‌ شدن مدارس وجود نداشت چون علاوه بر عقب‌ افتادن امتحانات با عوض ‌شدن سؤالات امتحانی نیز روبه‌رو می‌شدند.

به گفته نجفی، در صورت تعطیلی مدارس در روز گذشته مراکز دولتی نیز تعطیل می‌شدند به این دلیل که کودکان و دانش‌آموزان از اولویت برخوردار هستند.

مدیرکل ستاد بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمانشاه افزود: تعطیلی مدارس و مراکز دولتی مخصوصا در نواحی غربی کشور به‌خوبی جا نیفتاده است و اگر روز گذشته هم به علت آلودگی هوا این مراکز تعطیل می‌شد با شلوغ‌ شدن خیابان‌ها و ازدحام این جمعیت در شهر روبه‌رو می‌شدیم.

انتهای پیام/2700/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول