اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تورنمنت چین و مسابقات سالنی آسیا

قم برای نخستین بار دارای 3 ملی پوش فوتسال شد

قم برای نخستین بار به صورت همزمان سه بازیکن شاخص و کلیدی در رقابت‌های مهم برون مرزی در ترکیب تیم ملی فوتسال خواهد داشت.

قم برای نخستین بار دارای 3 ملی پوش فوتسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که 14 دوره از مسابقات فوتسال باشگاه‌های برتر کشور سپری شده و دوره پانزدهم آن در راه است، بازیکنان بسیاری از دل رقابت‌های لیگ برتر به سطح اول فوتسال کشور و تیم ملی معرفی شده و ایران را به پرافتخارترین تیم آسیا تبدیل کرده‌اند.

10 عنوان قهرمانی ایران در فوتسال قاره کهن

ایران در 12 دوره برگزار شده مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا موفق به کسب 10 عنوان قهرمانی شده و دو قهرمانی دیگر را به راحتی به ژاپنی‌ها واگذار کرده است و از بین فوتسالسیت‌های قمی تنها یک بازیکن تاکنون طعم قهرمانی آسیا با تیم ملی کشورمان را چشیده است.

تنها فوتسالیست قمی که دو بار با تیم ملی فوتسال کشورمان به مقام قهرمانی قاره کهن دست یافته و دو بار نیز با تیم ملی موفق به کسب مقام سوم فوتسال آسیا شده، علی‌اصغر حسن زاده است که اکنون یکی از ارکان موفقیت تیم ملی برای میادین آتی محسوب می‌شود.

این بازیکن با سابقه و خوش فکر فوتسال قم و کشورمان هم‌اکنون در کنار خود دو بازیکن شاخص دیگر قمی را نیز می‌بیند که جمع قمی‌های تیم ملی فوتسال را تکمیل کرده‌اند و قم برای نخستین بار در رقابت‌های بین‌المللی دارای سه ملی پوش است.

اروجی، وفایی و حسن‌زاده در راه اعزام به مسابقات آسیایی

علیرضا وفایی و ابوالقاسم اروجی در کنار علی‌اصغر حسن‌زاده دو فوتسالیست دیگری هستند که قرار است تیم ملی فوتسال کشورمان را برای حضور در مسابقات تورنمنت بین‌المللی فوتسال در کشور چین و همچنین فوتسال بازی‌های داخل سالن آسیا همراهی کنند.

برای این منظور اسامی نهایی بازیکنان مورد نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال برای حضور در تورنمنت بین‌المللی فوتسال چین و مسابقات فوتسال قهرمانی بازی‌های داخل سالن آسیایی در شهر اینچئون کشور کره جنوبی 16 خردادماه اعلام می‌شود.

در کنار سه فوتسالیست قمی حاضر در اردوی تیم ملی کشورمان، دکتر قدرت‌الله باقری از مربیان خوشنام فوتسال قم نیز به عنوان مربی بدنساز تمرینات بازیکنان تیم ملی را زیر نظر می‌گیرد و با تلاش‌های وی در حال حاضر ملی پوشان کاملاً آماده هستند تا در دو رقابت مهم برون مرزی پیش رو که بازی‌های تورنمنت بین‌المللی در چین و سالنی آسیا در کره جنوبی محسوب می‌شود، حضوری پر قدرت داشته باشند.

21 خرداد اعزام تیم ملی فوتسال به تورنمنت بین‌المللی چین

بر این اساس تمرین ملی پوشان تا روز 20 خرداد ادامه خواهد داشت و سپس تیم ملی تهران را به مقصد پکن ترک می‌کند، ضمن اینکه پیش از اعزام تیم ملی به چین دو بازی دوستانه در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده با تیم ملی ازبکستان به انجام می‌رسد تا بازیکنان با آمادگی به این رقابت‌ها اعزام شوند.

کادر فنی تیم ملی فوتسال برای اینکه مسابقات دوستانه و بازی‌های تورنمنت بین‌المللی چین موجب خستگی جسمانی ملی پوشان نشود، برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی را طوری تدوین کرده‌اند که ملی‌پوشان فرصت ریکاوری داشته و تمرینات مستمر و همچنین دو دیدار دوستانه و سپس تورنمنت چین برایشان ایجاد خستگی نکند.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول