اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ایجاد شور انتخاباتی

نمایشگاه خط کش در مشهد برپا شد

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در خراسان‌رضوی گفت: نمایشگاه خط کش با هدف ایجاد یک شور انتخاباتی حماسی و همچنین ایجاد یک محیط جدید برای بحث و مناظره مردم با نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر در مشهد برپا شده است.

نمایشگاه خط کش در مشهد برپا شد

مجتبی مختاری صبح امروز در حاشیه آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه و پاتوق انتخاباتی «خط کش» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: امروز دشمن با یک برنامه‌ریزی دقیق سعی در ایجاد اختلال در سیستم امنیتی کشور دارد که با هوشمندی سازمان اطلاعات و نیروهای امنیتی تا به امروز ناکام مانده است.

وی افزود: دشمن پس از ناکامی در جنگ روانی بحث تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی را روی کار آورد که خوشبختانه با صبر و هوشیاری مردم به نتیجه و تخریبی که انتظار آن را داشت، نرسید.

مختاری با اشاره به حمله روزافزون دشمن به مرزهای مقاومت جمهوری اسلامی و دنیای اسلام تصریح کرد: امروز یکی از جدی‌ترین خطرات دشمن حمله به زیر ساخت‌ها و اندیشه‌های ناب اسلام در کشورهای اسلامی است و هر چند مردم توانستند در مقابل این حربه خوب مقاومت کند، اما رسانه‌ها، نهادها و دستگاه‌های موجود از ظرفیت مطلوب خود برای مقابله استفاده نکردند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مربوطه باید در این زمان ظرفیت‌های خود را در اختیار مردم قرار دهند، یادآور شد: همان گونه که مردم در هشت سال دفاع مقدس نقش موثر خود را نشان دادند، در این موقعیت هم قطعا با حضور فعال خود در مقابله با فریب‌های دشمن سربلند می‌شوند.

وی در تشریح برنامه‌های نمایشگاه و پاتوق انتخاباتی که با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان با عنوان «خط کش» برگزار شده، گفت: این نمایشگاه با هدف ایجاد یک شور انتخاباتی حماسی و فراهم کردن یک فضای جدید برای معرفی کاندیداها و افکار آنها و همچنین ایجاد یک محیط جدید برای بحث و مناظره مردم با نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر برپا شده است.

مختاری افزود: در این نمایشگاه گفتمان اصیل انقلاب را در 18 شاخصه برگرفته از منابع اصلی دینی، سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری جمع‌آوری و در کنار آن برنامه‌های کاندیدا را نیز شرح داده‌ایم تا به مردم نشان دهیم کجای اهداف کاندیدا با گفتمان انقلاب منطبق است.

وی با بیان اینکه هرچند امروز بعد از 34 سال مردم به یک بلوغ حداکثری رسیده و خودشان با توجه تخریب و فریب‌های دشمن بهترین انتخاب را دارند، اظهار کرد: ما نیز در این نمایشگاه سعی داریم با تهیه سایت جزوات و بروشورهای ویژه انتخابات و دیگر برنامه‌های فرهنگی بصریت آنها را در بهترین انتخاب و مقابله با جنگ نرم دشمن بیفزاییم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در خراسان‌رضوی تاکید کرد: مردم ایران با شرکت باشکوه و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته و حضور حداکثری خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان داده‌اند که با وجود تمام تلاش‌ها و تبلیغات منفی دشمن در آخرین لحظات تمام معادله‌ها را بر هم زده و برای ماندگاری انقلاب اسلامی مشت محکمی بر دهان دشمن می‌زنند.

نمایشگاه خط کش با هدف ایجاد شور انتخاباتی حماسی به مدت 10 روز در محل میدان شریعتی مشهد برپا شده است.

انتهای پیام/70004/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول