اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه چهارمین دوره انتخابات شورای شهر

ائتلاف متخصصان و دانشگاهیان متعهد مشهد اعلام موجودیت کرد

سخنگوی ائتلاف متخصصان و دانشگاهیان متعهد از اعلام موجودیت این ائتلاف خبر داد و گفت: این ائتلاف شعار " شهر رضوی، شهر اسلامی ایرانی" را محور عملکرد خود قرار داده است.

ائتلاف متخصصان و دانشگاهیان متعهد مشهد اعلام موجودیت کرد

علی جاویدی صباغیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد از اعلام موجودیت «ائتلاف متخصصان و دانشگاهیان متعهد» خبر داد و اظهار کرد: این ائتلاف شعار «شهر رضوی، شهر اسلامی ایرانی» را محور عملکرد خود قرار داده است.

وی افزود: گزینش افراد لیست این ائتلاف نیز بر مبنای شعار و چندین شاخصه برجسته بوده و باید اعضای موجود در این لیست هر یک تبیین کننده این شعار باشند.

جاویدی با بیان اینکه تخصص و تعهد عملی دو شاخصه مطرح در گزینش افراد این لیست است، خاطرنشان کرد: نگاه تخصص محورانه در تهیه لیست ائتلاف متخصصان و دانشگاهیان متعهد مطابق بر کمیسیون‌های موجود در شورای شهر و زیرمجموعه‌های آن بوده است.

وی تصریح کرد: تعهد عملی به شعار و داشتن کارنامه درخشان نیز دومین شاخصه مهم گزینش افراد بشمار می‌رود چرا که در این دوران برخی اگر چه پرچم اصولگرایی را علم می‌کنند اما باید بدانیم که از شعار تا واقعیت و عملی‌کردن آن راه بسیاری است.

سخنگوی ائتلاف متخصصان و دانشگاهیان یادآور شد: در این ائتلاف شاهد حضور جوانان و نیروهای تازه نفس در کنار تجارب بزرگان هستیم و معتقدیم این ترکیب می‌تواند بسیار موثر در حوزه شورای شهر عمل کند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی‌های این ائتلاف حضور افرادی است که به نوعی در کارنامه خود فعالیت سیاسی نیز داشته‌اند؛ لازم به ذکر است که ائتلاف زیر علم هیچ مجموعه سیاسی نیست.

جاویدی با اذعان به اینکه در لیست ائتلاف متخصصان و دانشگاهیان متعهد از حضور برخی از اعضای جبهه پایداری خبر داد و گفت: ممکن است برخی از نامزدهای لیست ائتلاف ما در دیگر لیست‌ها نیز وجود داشته باشند و اینجا به صراحت عرض می‌کنم که ما فقط لیست‌هایی را قبول داریم که دارای اشتراکات و قرابت ایده و تفکر با ائتلاف متخصصان و دانشگاهیان متعهد هستند.

سخنگوی این ائتلاف گفت: تا انتها بر مبنای شاخصه‌های مقام معظم رهبری حرکت می‌کنیم تا در مدیریت شهر شاهد شهر رضوی، شهر اسلامی ایرانی باشیم.

انتهای پیام/70023/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول