اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی شکست اسکتبار را به دنبال دارد

استاندار لرستان گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی شکست اسکتبار را به دنبال دارد.

حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی شکست اسکتبار را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده در جلسه شورای اداری استان لرستان که با حضور نماینده ولی فقیه در استانداری لرستان برگزار شد، ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام راحل و قیام 15 خرداد گفت: ملت ایران باید گوش به فرمان رهبری، انتخابات 24 خرداد را باشکوه‌تر از گذشته برگزار کنند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات شکست دشمنان را به دنبال دارد، افزود: ملت ایران باید به کلیدواژه‌های مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات توجه داشته باشد.

دهمرده تصریح کرد: همه مسئولان و اقشار مختلف جامعه باید زمینه حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های اخذ رأی فراهم کنند.

استاندار لرستان گفت: وظیفه استاندار و عوامل اجرایی این است که به مرّ قانون عمل کنند و از هیچ شخص خاصی طرفداری نکنند.

وی خاطرنشان کرد: من به عنوان استاندار لرستان مطابق شاخصه‌ها رأی خود را به یک نفر خواهم داد، اما همین‌جا اعلام می‌کنم که از هیچ عنصر خاصی حمایت نمی‌کنیم.

استاندار لرستان گفت: دادن آرامش به جامعه، پرهیز از مطالب چالش‌برانگیز، دادن امید از وظایف مهم اقشار جامعه به خصوص مسئولان است.

دهمرده خاطرنشان کرد: نباید در جامعه یأس و ناامیدی ایجاد شود، چراکه بزرگترین گناه ناامیدی است. خدا را شاکریم که امروز ایران اسلامی از یک نعمت بزرگ الهی به نام ولایت فقیه برخوردار است.

وی با بیان اینکه باید روش و منش رهبر معظم انقلاب را مدنظر قرار دهیم، افزود: همه ما وظیفه داریم با تعامل و همدلی و وحدت کلمه فضای انتخابات را به فضای پرشور انتخاباتی تبدیل کنیم.

استاندار لرستان با بیان این که امروز فضای لرستان یک فضای پرشور و حداکثری برای انتخابات 24 خرداد است، خاطرنشان کرد: انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی یک فرصت است و دشمنان درصدد هستند که این فرصت را به تهدید تبدیل کنند.

دهمرده در پایان اضافه کرد: دشمنان می‌خواهند با تحریم‌های فلج‌کننده انتخابات 24 خرداد را کمرنگ کنند، اما غافل از اینکه ملت ایران در این روز همانند انتخابات‌ گذشته حضوری حداکثری و پرشور خواهند داشت.

انتهای پیام/2304/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول