اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

برگزارکنندگان محدودترین انتخابات، حرف از آزاد نبودن انتخابات ایران می‏زنند

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: انتخابات ایران کاملاً آزاد است اما برگزارکنندگان محدودترین انتخابات حرف از آزاد نبودن انتخابات ایران می‏زنند.

برگزارکنندگان محدودترین انتخابات، حرف از آزاد نبودن انتخابات ایران می‏زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سردار علی استادحسینی در نشست بصیرتی که با حضور فرهنگیان استان سمنان برگزار شد، بیان کرد: تاریخ انقلاب نشان داده است که مردم ما همواره در تمامی صحنه‌ها پشتیبان این نظام و انقلاب بوده‌اند و این بار هم با حضور حداکثری در این انتخابات حضور خواهند کرد.

وی افزود: امروز برخی می‌گویند که با کنار رفتن شماری از چهره‌های شاخص سیاسی، حماسه خلق نخواهد شد و حضور مردم پای صندوق‌های رای کمرنگ می‌شود؛ اما این‏طور نیست.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: امروز دشمن تمام توان خود را برای حضور کم‏رنگ مردم پای صندوق‌ها به کار بسته است و می‌گویند در ایران انتخابات آزاد نیست و حذف برخی از شخصیت‌ها را برخلاف آزادی می‌دانند.

استادحسینی اضافه کرد: خطاب به این افراد باید گفت که در خود این کشورها مشخص نیست چگونه انتخابات برگزار می‌شود و ما شاهد حضور مردم پای صندوق‌ها نیستیم؛ بنابراین چگونه دم از انتخابات آزاد می‌زنید.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تلاش ما باید بر این باشد که شور و اشتیاق را بین مردم برای حضور در انتخابات زیاد کنیم تا مشتی محکم بر یاوه‌گویی‌های دولت‏های غربی باشد.

استادحسینی افزود: به لطف پروردگار و با گوش سپردن به رهنمودهای رهبر انقلاب، حماسه سیاسی امسال به زیبایی خلق می‌شود.

انتهای پیام/2249/و/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول