اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عباس سلیمی‏نمین:

دشمن می‌خواهد با تفرقه‌افکنی بین خواص، از آب گل‏آلود ماهی بگیرد

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران گفت: دشمن می‌خواهد با تفرقه‌افکنی بین خواص از آب گل‏آلود ماهی بگیرد اما تاکنون نتوانسته و نخواهد توانست به هدف خود برسد.

دشمن می‌خواهد با تفرقه‌افکنی بین خواص، از آب گل‏آلود ماهی بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان، عباس سلیمی‏نمین در جمع کارکنان سپاه شاهرود و میامی در سخنانی با تبیین برنامه انتخابات پیش رو اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که دشمنان فشار زیادی بر ملت ما آورده و تلاش دارند تا با فشار مضاعف جلوی پیشرفت و عزت ملت را بگیرند.

وی تصریح کرد: در این شرایط، همه به خصوص نخبگان باید وارد صحنه شوند و به وظیفه خود عمل کنند.

سیلمی‌نمین با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواهند ما تابع آنها باشیم، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا جلوگیری از نفود انقلاب اسلامی در جهان بوده است؛ البته نتوانسته‌اند به هدفشان برسند و ما امروز الگوی جهان در استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی هستیم.

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران تاکید کرد: دشمنان این را نمی‌خواهند و تلاش می‌کنند با ایجاد اختلاف و تفرقه‌افکنی در خواص جامعه و کشیدن آن به جامعه بتوانند از این آب گل‏آلود ماهی بگیرند اما تاکنون نتوانسته و نخواهند توانست.

سلیمی‏نمین گفت: اتحاد و یکپارچگی آحاد جامعه و رهبری مدبرانه ولایت فقیه در انقلاب اسلامی دشمنان را سرخورده و گیج کرده است و ما باید هوشیار و آگاه به مسیر روشن خود ادامه دهیم.

حضور حداکثری در انتخابات پشتوانه نظام است

یک کارشناس مسائل سیاسی نیز گفت: شرکت حداکثری در انتخابات پشتوانه نظام بوده و با حضور مردم در انتخابات، استکبار جهانی می‌فهمد که نظام از پشتیبانی مردمی برخوردار است.

عباس وحیدی تصریح کرد: اگر تعداد شرکت کننده‏ها در انتخابات پایین باشد، دشمن خواسته‌اش را بر مردم تحمیل می‌کند و به هدفش که براندازی نظام اسلامی‌ است، خواهد رسید.

وی تأکید کرد: حضور با بصیرت مردم در انتخابات، دوستان نظام را خوشحال و دشمنان نظام را سرخورده می‌کند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: باید تلاش کنیم تا رقابت سیاسی در انتخابات باعث بروز چالش‌های امنیتی نشود.

وحیدی افزود: باید مردم خدا را مد نظر قرار داده و خود را نردبان ترقی دیگران قرار ندهند که روز قیامت نتوانند پاسخ خداوند را بدهند.

انتهای پیام/2249/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول