اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

مشکلات اقتصادی مانع از حضور در حماسه سیاسی نخواهد شد

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه انتخابات آینده پرشور است، گفت: مشکلات اقتصادی مانع از حضور در حماسه سیاسی نخواهد شد.

مشکلات اقتصادی مانع از حضور در حماسه سیاسی نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حجت‌الاسلام علی گیلکی در نشست بصیرتی که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع روستای پرو شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به ماه رجب و اذکار وارد شده در این ماه اظهار کرد: باید همه به این نکته توجه کنیم که ماه رجب، ماه رحمت و مغفرت امت اسلامی است.

وی با بیان اینکه بر ذکر «لا اله الا الله» و قرائت سوره توحید در ماه رجب تاکید شده است، افزود: ما باید با خودسازی و اعمال صالح در این ماه توشه‌ای برای بهره‌برداری از ماه رمضان که «شهر الله اکبر» است، برداریم و مراقب باشیم که در انجام اعمال مستحب از اعمال واجب غافل نشویم.

استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حکومت اسلامی گفت: باید شکرگزار خداوند باشیم که در کشوری اسلامی با حاکمیت اسلام ناب زندگی می‌کنیم.

گیلکی افزود: اگر به دنیا نظری بیندازیم، می‌بینیم که همه کشورها دچار مشکلات مختلفی هستند و حاکمیت آنان با مردمان آن کشورها درست رفتار نمی‌کنند و همه در عذاب و سختی هستند و آسایش و امنیت ندارند.

وی تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، امنیت و آرامش حکم‏فرماست و یک‏سری مشکلات اقتصادی هم که وجود دارد با سعه صدر و اتحاد مردم برطرف می‌شود.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: ما نعمت ولایت و اسلام ناب را داریم که دیگر کشورهای جهان از هر دو یا یکی از آن دو محروم و به همین علت دچار مشکلات مختلفی هستند.

گیلکی اظهار کرد: باید تابع ولایت باشیم و قدر نظام اسلامی خود را بدانیم و هم‏چنان در دفاع از آرمان‌های امام و شهدا در صحنه حاضر باشیم و دشمنان را باز هم منکوب و ذلیل کنیم.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم موجب پیشرفت و تعالی نظام شویم، باید در صحنه‌های مختلف نظام از جمله انتخابات شرکت کنیم و نشان دهیم که ما پشتیبان نظام و ولایت هستیم.

انتهای پیام/74003/و/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول