اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

دشمن از فاصله بین خواص و عوام جامعه به نفع خود بهره‌برداری می‏کند

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: امروز دشمن از فاصله بین خواص و عوام جامعه در بخش‏های مختلف به نفع خود بهره‌برداری می‏کند.

دشمن از فاصله بین خواص و عوام جامعه به نفع خود بهره‌برداری می‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری پیش از ظهر امروز در نشست روشنگری سیاسی که با حضور بیش از 120 نفر در مسجد امام خمینی(ره) شهرک فجر شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به سال حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار کرد: امسال سال ابراز قدرت جمهوری اسلامی برابر دشمنان است و به همین دلیل رهبر فرزانه این سال را سال حماسه آفرینی معرفی کرده‌اند.

وی افزود: ما در جنگ تمام عیار با دشمن در عرصه‌های مختلف فرهنگی هنری اجتماعی و سیاسی قرار داریم و برای اینکه در این جنگ‌ها پیروز شویم، احتیاج به حماسه داریم تا بتوانیم دشمن را در جبهه خود متوقف و مغلوب کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: دشمنان در تلاش هستند تا در انتخابات ما دخالت و با اظهار نظرهای باطل جامعه ما را دچار تشتت و انحراف کنند؛ اما زهی خیال باطل که ملت ما آگاه و با بصیرت نقشه‌های آنان را رصد می‌کند.

وی گفت: اکنون وظیفه آحاد ملت آزاده و شجاع ایران این است که بدون توجه به توطئه‌های دشمنان با حضور حماسی و چشمگیر خود در انتخابات معادلات دشمنان را برهم بزنند و ثابت کنند که هنوز ایستاده‌اند.

مطهری بیان کرد: دشمن با تحریم‌ها و فشار  اقتصادی در تلاش است حضور مردم را در انتخابات کمرنگ و به اصطلاح خود بین مردم و نظام جدایی ایجاد کند و از این جدایی به نفع خود استفاده و فشار را بر نظام بیشتر کند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود اظهار کرد: باید با بصیرت و آگاهی نقشه‌های دشمنان را شناسایی و خنثی کرد و نگذاشت که یک‏باره دیگر دشمن از فاصله بین خواص و عوام جامعه به نفع خود بهره‌برداری کند.

وی تصریح کرد: اکنون و در این شرایط ما باید گوش به فرمان ولی امر خود باشیم و از دستورات او تبعیت کنیم؛ چرا که ثابت شده است هرکجا ما در خط ولایت و اسلام بودیم، پیروزی از آن ملت و نظام ما بوده است.

مطهری با تاکید بر انتخاب اصلح اظهار کرد: حضور در انتخاب از یک سو و انتخاب اصلح از سوی دیگر دو بال تحقق حماسه سیاسی است و همه باید بدان توجه داشته باشند.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص معیارهای فرد اصلح افزود: ایمان و اعتقاد به خدا و انقلاب و قانون اساسی و مردم و دل‏بسته نظام و قانون بودن و مومن به هدف‌های انقلاب و نظام و شجاع، دشمن‌ستیز و استقلال‏طلب بودن از ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح از دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: با توجه به معیارها باید با بررسی برنامه‌ها و سخنان نامزدها فردی که دارای این ویژگی‌هاست را انتخاب و به میدان کارزار بفرستیم که مطمئناً پیروزی از آن ماست.

انتهای پیام/2249/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول