اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان

مسئولان متوقع از مطبوعات، کاری برای رسانه‌های اصفهان نکردند

مدیرخانه مطبوعات استان اصفهان گفت: برخی مدیران استانی از رسانه‌ها و مطبوعات داخلی استان انتقاد می‌کنند و آنها را در جایگاه‌ خوبی نمی‌دانند و این در حالی است که همین مسئولان متوقع حمایت خاصی از رسانه و مطبوعات استان نکردند.

مسئولان متوقع از مطبوعات، کاری برای رسانه‌های اصفهان نکردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، منصور گلناری بعدازظهر امروز در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان ‌با آیت‌ الله طباطبائی‌نژاد با بیان اینکه هیئت مدیره خانه مطبوعات هر دو سال یک بار انتخابات برگزار کرده و اعضای خود را مشخص می‌کند، اظهار کرد: خانه مطبوعات استان اصفهان یکی از قدیمی ترین تشکل‌های مطبوعاتی کشور و یکی از تشکل‌هایی است که فعالیت مستمری در طی سال‌های گذشته داشته است.

وی با بیان اینکه اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات از تمامی طیف‌های رسانه تشکیل شده است، افزود: در بین اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات، از خبرگزاری‌ها، روزنامه‌‌های سراسری و نیز رسانه‌های محلی نماینده‌ای وجود دارد.

مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان با بیان اینکه بیشترین فعالیت خانه مطبوعات در امر آموزش بوده است، تصریح کرد: پیش از این نیز هیئت منصفه خانه مطبوعات دیداری با نماینده ولی فقیه در استان داشته و در مورد شرح و وظایف آنها توضیحاتی ارائه شده است.

وی به ثبت خانه مطبوعات استان اصفهان اشاره و ادامه داد: هر چند رسانه و مطبوعات یک نهاد فرهنگی است، اما در شورای فرهنگ عمومی در استان اصفهان هیچ نماینده‌ای از مطبوعات حضور ندارد و نیز مصوبه‌ای در این مورد نداریم.

گلناری با بیان اینکه خانه مطبوعات استان اصفهان در کمیته شورای اطلاع‌رسانی استان نیز دیده نشده است، گفت: رسانه و مطبوعات ‌بخش مهمی از فرهنگ هستند و باید در امور فرهنگی نیز تصمیم‌‌گیری کنند.

وی به تعامل مطلوب اداره کل ارشاد استان اصفهان با خانه مطبوعات اشاره کرد و افزود: با وجود چنین شرایطی برخی از مدیران استانی از رسانه‌ها و مطبوعات داخلی استان انتقاد می‌کنند و سبک و سیاق آنها را در جایگاه‌ خوبی نمی‌دانند و این در حالی است که همین مسئولان متوقع حمایت خاصی از رسانه و مطبوعات استان نمی‌کنند.

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان تاکید کرد: وقتی فضای تعامل با رسانه‌ها برقرار باشد می‌توان در سیاستگذاری‌ها و نیز استراتژی‌ها و مواقع بحرانی بهتر تصمیم‌گیری کرد.

وی اضافه کرد: به عنوان نمونه در مورد مسئله آب به دلیل نبود همین استراتژی و سیاست‌گذاری مناسب بین مسئولان استانی با رسانه‌های شهر، استان اصفهان در این مسئله مظلوم واقع شد.

انتهای پیام/63012/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول