اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اقتدار پوشالی اراذل و اوباش درهم شکست

دستگیری 2 نفر اراذل و اوباش در تبریز

سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آذربایجان‌شرقی از دستگیری دو تن از اراذل و اوباش سابقه‌دار خبر داد.

دستگیری 2 نفر اراذل و اوباش در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا هنردوست ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دو نفر از اراذل و اوباش متواری کلانشهر تبریز توسط تیم عملیات ویژه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دستگیر شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: اراذل و اوباش دستگیر شده به هویت «م ـ ج» و  « ب ‌ـ م » در تخریب و درگیری سال گذشته در منطقه خلیل‌آباد اقدام به عربده‌کشی و ضرب و جرح کردن تعدادی از ساکنان محل متواری شده بودند که طی یک عملیات غافلگیرانه و منسجم پلیسی در چنگ قانون گرفتار شدند.

هنردوست افزود: برابر دستور شعبه 13 بازپرسی تبریز دستگیرشدگان در محل‌هایی که اقدام به شرارت و عربده کشی کرده بودند توسط عوامل پلیس اطلاعات گردانیده شدند تا اقتدار پوشالی آنها شکسته شد.

سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان در پایان با اشاره بر اینکه کوچک‌ترین اغماضی نسبت به جرایم و تخلفات مجرمان نخواهیم داشت؛ تصریح کرد: پلیس با اجرای طرح‌های خود خواب را از چشمان اراذل و اوباش و کسانی که بخواهند با اقدامات خود امنیت مردم را بر هم بزنند می‌رباید.

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول