اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی فیروزکوه:

48 واحد از پروژه مسکن 176 واحدی فیروزکوه آماده تحویل شد

رئیس اداره راه و شهرسازی فیروزکوه از آمادگی برای تحویل 48 واحد از پروژه مسکن 176 واحدی کوهسار در این شهرستان خبر داد.

48 واحد از پروژه مسکن 176 واحدی فیروزکوه آماده تحویل شد

اکبر وطن‏دوست امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: از مجموع 11 بلوک این پروژه، 48 واحد در بلوک‏های چهار، پنج و هشت آماده تحویل شده و مشکلات بلوک سه نیز به تدریج در حال رفع است.

وی خواستار اهتمام شهرداری فیروزکوه در صدور پایان کار و دستگاه‏های آب، برق و گاز در خدمات‏رسانی به این واحدها شد و گفت: طبقات چهارم همه این واحدها با مشکل کمی فشار آب مواجه است که باید چاره‏ای برای آن اندیشیده شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزکوه در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر وجود ایرادات متعدد در واحدهای واگذار شده، افزود: واگذاری واحدها به دستور فرمانداری فیروزکوه انجام شده و در اصل این واحدها نباید تا زمان تکمیل و برطرف شدن مشکلات تحویل می‏شد.

وی خاطرنشان کرد: حال که مردم در این واحدها ساکن شده‏اند، به تدریج در حال رفع ایرادات موجود هستیم.

این گزارش حاکی است؛ پروژه مسکن 176 واحدی کوهسار در 11 بلوک در گذشته جزو پروژه‏های پنج ساله استیجاری به شرط تملیک بود که بنا به دستور رئیس‏جمهور مبنی بر کمک به اقشار کم‏درآمد و محروم، به مسکن مهر 99 ساله تبدیل شد.

*پروژه‏های ساختمانی راه و شهرسازی معطل تامین اعتبار است

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزکوه با اشاره به پیشرفت 80 درصدی پروژه احداث ساختمان جدید اداره راه و شهرسازی فیروزکوه اضافه کرد: این پروژه که در خیابان سایت اداری واقع شده است، هم‏اینک به مرحله نازک‏کاری رسیده و در صورت تخصیص اعتبار تکمیل می‏شود.

وطن‏دوست همچنین تکمیل پروژه‏های احداث اداره ثبت اسناد شهرستان فیروزکوه که در مرحله فونداسیون است و پروژه توانبخشی بهزیستی را که دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و به مرحله مقاوم‏سازی رسیده است را منوط به تخصیص اعتبارات لازم تا پایان سال برشمرد.

انتهای پیام/2568/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول