اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 14 روز

شکستگی لوله آب در تقاطع آیت‌الله نجفی همدان تعمیر شد

با تأخیر شهرداری در عدم برداشت داربست‌ها، تعمیر لوله آب 500 میلی متری واقع در تقاطع آیت‌االله نجفی که 24 اردیبهشت ماه شکسته شده بود، پس از 14 روز انجام شد.

شکستگی لوله آب در تقاطع آیت‌الله نجفی همدان تعمیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، 24 اردیبهشت ماه به علت عدم رعایت اصول فنی در زمان بتون‌ریزی عرشه پل میدان بار، خط انتقال 500 میلی‌متری آب دچار شکستگی شد و تا زمان جمع‌آوری داربست‌ قالب‌ها در محل حادثه امکان دسترسی و تعمیر لوله‌ها میسر نبود.

شرکت آب و فاضلاب با اعلام به شهرداری خواستار برداشتن داربست‌ها برای تعمیرات شکستگی لوله شد که معاون عمرانی شهرداری همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اعلام کرد این داربست‌ها در نیم ساعت قابل برداشت است تا آبفا محل شکستگی را تعمیر کند، اما با عدم برداشت داربست‌ها از سوی شهرداری آب و فاضلاب نسبت به تعمیر موقت لوله شکسته شده، اقدام کرد تا قطعی آب پنج نقطه از شهر رفع شود.

اما پس از 14 روز پیمانکار و شهرداری منطقه اقدام به برداشتن داربست پروژه تقاطع آیت‌الله نجفی کردند و با صدور مجوز به آب و فاضلاب، از امروز آبفا اجازه یافت نسبت به تعمیر اساسی لوله 500 شکسته شده آن نقطه اقدام کند.

از زمان شکستگی لوله که با تعمیر موقتی آبفا همراه بود، شهرداری با تعلل در برداشتن داربست‌ها، موجب شد تا اهالی شهرک ولیعصر در این 14 روز با افت فشار آب مواجه شوند.

در همین راستا معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان در گفت‌گو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص اینکه برداشت نیم ساعته داربست‌ها به 14 روز منتهی شد، افزود: پل تازه بتن ریخته که نمی‌شود روی هوا بماند بلکه طبق ضوابط از زمانی که بتن‌ریزی پل انجام می‌شود حداقل زمانی که می‌توانیم داربست‌ها را جمع کنیم، 11 روز است.

موسی رسولی بیان داشت: دقیقاً روز یازدهم که داربست‌ها را برداشتیم با مدیر آبفای شهرستان شخصاً تماس گرفته و گفتم ما اینها را برداشتیم و شما می‌توانید کار تعمیر را آغاز کنید.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول