اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتظار بازاریان از رئیس‏جمهور آینده

قانون بهبود فضای کسب و کار را به طور کامل اجرا کنید

رئیس سازمان بسیج اصناف استان سمنان گفت: انتظار بازاریان از رئیس‏جمهور آینده این است که قانون بهبود فضای کسب و کار را به طور کامل اجرا کند.

قانون بهبود فضای کسب و کار را به طور کامل اجرا کنید

محمد شوقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان با محوریت «نقش اصناف در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی»، ضمن تشریح کلی وضعیت جهان اسلام و بیداری ملت‌های مسلمان بیان کرد: دولت‌های غربی و مستکبر جهان با انواع ترفندها درصدد ضربه زدن به اسلام و در رأس آن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اسلامی که به عنوان سنبل پیروزی اسلام در جهان مطرح است، هستند.

وی افزود: دشمنان نظام با انواع تحریم‌ها و فعالیت‏های مغرضانه در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی و تحت فشار قرار دادن نظام‌ها و حکومت‌های همسو با جمهوری اسلامی ایران در پی اعمال فشار و تسلیم ملت ایران هستند.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان سمنان بیان کرد: استکبار جهانی با کمک وهابی‌های صهیونیست و تکفیری با هتک حرمت به مقدسات اسلامی در پی ایجاد جو روانی و سوء استفاده از اعتقادات ملت مسلمان، به دنبال سرگرم کردن مسلمین جهان در مسائل اعتقادی و کنترل جنبش‌ها و بیداری‏های جهان اسلام هستند.

شوقانی اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در بُعد سیاسی با توجه به انتخابات پیش رو به دنبال کم‏رنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند؛ اما ملت فهیم و بصیر ایران همچون گذشته باید حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

وی گفت: در این میان، جامعه اصناف با توجه به سابقه روشن و انقلابی خود در انتخابات با تمام توان شرکت کرده و طبق معیارها و ملاک‌های تبیین شده از سوی مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‏الله خامنه‏ای نسبت به انتخابات رئیس جمهوری اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان سمنان عنوان کرد: رئیس‌جمهوری آینده علاوه بر ولایی بودن ملزم به اجرای دقیق قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

شوقانی افزود: انتظار قشر اصناف از ریاست‌ جمهوری آینده این است که با رعایت استقلال، سیاست‌های اقتصادی کلان و اجرای کامل قانون بهبود فضای کسب و کار و ماده 57 قانون برنامه چهارم و اهمیت دادن به تولیدات داخلی و احیای حیثیت و آبروی اقتصاد ملی کشور و کارآفرینان در عرصه‏های جهانی، در جهت اجرای تدابیر ولایت مطلقه فقیه و سرافرازی ملت شریف ایران گام بردارد.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول