اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم خبر داد

اجرای ده‌ها برنامه زیست محیطی با شعار «غذا، تفکر و صرفه‌جویی» در قم

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: برنامه‌های هفته محیط زیست در قم با شعار «غذا، تفکر و صرفه‌جویی» در قم اجرا می‌شوند.

اجرای ده‌ها برنامه زیست محیطی با شعار «غذا، تفکر و صرفه‌جویی» در قم

محمودعلی رکنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به روز جهانی و هفته محیط زیست از تصویب ده‌ها برنامه ترویجی و نمادین در ستاد برگزاری هفته محیط زیست استان قم خبر داد و اظهار کرد: شعار این هفته «غذا، تفکر و صرفه‌جویی» خواهد بود.

وی افزود: از جمله برنامه‌های مصوب این ستاد می‌توان به حضور کارکنان در نماز جمعه استان و شهرهای تابعه با لباس فرم، بازدید تشکل‌های زیست محیطی و خبرنگاران از منطقه راهجرد و طرح پاکسازی کوهستان و دیدار با مراجع تقلید برای دریافت استفتائات و پاسخ به سوالات زیست محیطی در حوزه فقه شیعی اشاره کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم از برگزاری نشست خبری به مناسبت هفته محیط زیست خبر داد و گفت: از همه خبرنگاران رسانه‌های الکترونیکی و مطبوعات استان در این نشست دعوت به عمل می‌آید تا ضمن مروری بر برنامه‌های سال گذشته این اداره کل، خبررسانی در زمینه برنامه‌های سال جاری هم صورت بگیرد؛ این نشست 19 خردادماه امسال برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز 20 خرداد هم کارکنان و مدیران اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و گلزار شهدا به غبارروبی و عطرافشانی این اماکن مقدس می‌پردازند.

رکنی با بیان اینکه پاسگاه منطقه کرمجگان هم طی هفته محیط زیست افتتاح خواهد شد عنوان داشت: پاکسازی نمادین کوه‌های این منطقه هم با حضور مسئولان شهر کهک صورت می‌گیرد و علاوه بر این در روز 22 خرداد ماه نیز از دوربین پایش آنلاین پاسگاه سمندری و منطقه حفاظت شده پلنگ‌دره رونمایی خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم از برگزاری دوره عملی آموزش ضابطین این اداره کل با حضور دادستان قم خبر داد و افزود: برگزاری کارگاه آموزشی به منظور شناسایی وضعیت محیط زیست استان با شرکت دانشجویان و تشکل‌های زیست محیطی از دیگر برنامه‌های مصوب ستاد هفته محیط زیست استان قم بوده است.

وی اضافه کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم در هفته محیط زیست اقدام به نصب بنر و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها به مردم خواهد کرد و مدیران این اداره‌ کل هم در برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قم حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/78004/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول