اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

نماینده روسیه در اتحادیه اروپا:

بعد از لغو تحریم تسلیحاتی باید شاهد سیل سلاح به سوریه باشیم

نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا تصمیم لغو تحریم تسلیحاتی مخالفان در سوریه را به منزله چراغ سبزی برای جاری شدن سیل سلاح به این کشور و ناکامی تلاش‌های بین المللی برای حل سیاسی بحران سوریه ارزیابی کرد.

بعد از لغو تحریم تسلیحاتی باید شاهد سیل سلاح به سوریه باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "ولادیمیر چیژوف" نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا معتقد است که لغو تحریم تسلیحاتی مخالفین سوری علامت آشکاری برای آن است تا «سیلی از سلاح به سوریه سرازیر شود» تا گروه‌های مخالف مسلح بتوانند به پیروزی برسند.

این دیپلمات بلندپایه روز جمعه در کنفرانس ویدئویی بین مسکو و بروکسل گفت: اگر بخواهیم از دیدگاه منطقی به این مسئله نگاه کنیم، خود را جای مخالفین مسلح در سوریه قرار دهید که چه واکنشی به این تصمیم اتحادیه اروپا نشان خواهند داد؟ لغو تحریم تسلیحاتی در حقیقت به منزله چراغ سبزی برای جریان یافتن سیلی از تسلیحات نظامی به سوریه است تا امکان پیروزی نظامی آنها بر نیروهای دولتی را فراهم سازد.

نماینده روسیه در اتحادیه اروپا یادآور شد: چنین منطقی هیچ کمکی به تلاش‌های کنونی جامعه بین الملل برای ممانعت از ادامه خشونت‌ها در سوریه، از جمله تلاش مستمر مسکو برای حل و فصل سیاسی بحران موجود، بویژه موفقیت آمیز برگزار شدن کنفرانس بین المللی آتی در ژنو نکرده و تنها باعث وخامت بیشتر اوضاع خواهد شد. 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول