اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان قم خبر داد

حضور جامعه ورزش قم در مراسم سالگرد ارتحال امام

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از حضور جامعه ورزش و جوانان قم در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

حضور جامعه ورزش قم در مراسم سالگرد ارتحال امام

عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی صبح روز یکشنبه دوازدهم خرداد مسئولان ارشد ورزش، قهرمانان، ملی پوشان و پیشکسوتان ورزش کشور همگام با جوانان عزیز با حضور در مرقد مطهر امام راحل آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشته و با ولی امر مسلمین جهان و مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم یاد آور شد: برنامه ریزی لازم برای حضور ورزشکاران، قهرمانان، جوانان و تلاشگران پیشرفت ورزش قم در تمام هیئت‌های ورزشی برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب انجام شده است.

وی با بیان اینکه حضور در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب با همکاری این اداره کل و بسیج ورزشکاران سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم انجام می‌شود، اضافه کرد: جوانان و ورزشکاران از میدان روح‌الله به طرف مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی برای شرکت در سالگرد عروج ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حرکت می‌کنند.

جهان‌بینی در ادامه همچنین با اشاره به اینکه تمام ورزشکاران و جوانان با رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند ابراز داشت: آنان در این روز با حضور خود در مراسم ارتحال ایشان نشان خواهند داد که همچنان به آرمان‌ها و باورهای امام (ره) پایبند خواهند بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ورزشکاران کشور همواره در صحنه‌های ورزشی سعی در اجرای فرمان‌های امام خمینی (ره) دارند و به منافع کشور خود بیش از هر چیزی می‌اندیشند عنوان داشت: حضور آنان در مراسم ارتحال ایشان نیز نشان از همین باور دارد که ورزشکاران همواره راه امام (ره) را در تمام صحنه‌ها ادامه می‌دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان داشت: فرهنگ رفتاری امام خمینی (ره) باید در سطح جامعه ترویج شود و محیط سالم و پاک ورزش و ضمیر روشن جوانان عزیز در حال حاضر بهترین بستر و فضا برای تحقق این امر مهم در سطح کشور به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور پرشور خود یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشته و با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام‌ خمینی (ره) به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام خواهند کرد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول