اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بومهن خبر داد

راه‏اندازی موقت ایستگاه تلویزیونی دیجیتال در بومهن

شهردار بومهن از راه‏اندازی موقت ایستگاه تلویزیونی دیجیتال در این شهر خبر داد.

راه‏اندازی موقت ایستگاه تلویزیونی دیجیتال در بومهن

علیرضا طاهری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار  فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: پروژه نصب و راه‏اندازی ایستگاه فرستنده دیجیتال در شهر بومهن پس از نامه‏نگاری‏هایی که برای احداث این ایستگاه با سازمان صدا و سیما صورت گرفت و بنا بر سیاست خدمات‏دهی رسانه ملی به مردم در کمتر از دو سال انجام شد و عمده کارهای این پروژه به پایان رسید.

وی دلایل تأخیر در احداث این ایستگاه را نیز بیان کرد و گفت: حدود دو سال به علت تنگ‏نظری‏هایی که در مجموعه وجود داشت و همچنین اختصاص ندادن 15 تا 20 میلیون تومان برای این امر، روند احداث این ایستگاه به صورت راکد روی زمین مانده بود.

شهردار بومهن ادامه داد: پس از رایزنی‏هایی که توسط فرماندار شهرستان پردیس انجام شد و همچنین پیگیری مجدانه مجموعه شهرداری بومهن با سازمان صدا و سیما و صدور مجوزهایی توسط شورای شهر، نسبت به اختصاص اعتبار برای خرید زمین و تجهیز تعدادی از اقلام مورد نیاز این ایستگاه اقدام شد.

طاهری تصریح کرد: با راه‏اندازی ایستگاه فرستنده تلویزیونی دیجیتال بومهن، شهروندان بومهنی می‏توانند با نصب دستگاه مربوطه، 16 کانال تلویزیونی را به صورت دیجیتالی دریافت کنند.

وی اظهار کرد: نگهداری از این ایستگاه به عهده سازمان صدا و سیما بوده و رسانه ملی وظیفه حفاظت از این ایستگاه که هزینه‏های میلیاردی بابت تجهیز وسایل ارتباطی به همراه داشته است را بر عهده دارد.

شهردار بومهن اضافه کرد: ایستگاه دیجیتال تلویزیونی بومهن تا 15 روز دیگر به صورت کامل افتتاح خواهد شد و هم‏اکنون راه‏اندازی موقت شده است.

انتهای پیام/2568‌/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول