اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

طاهری در گفت‌وگو با فارس:

لغو تحریم‌های اخیر آمریکا نشانگر عقب‌نشینی در برابر مقاومت ملت ایران است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هرگاه ما در برابر استکبار ایستادگی و مقاومت داشته باشیم و بر اصول خود پافشاری کنیم، می‌توانیم دشمن را به عقب‌نشینی واداریم.

لغو تحریم‌های اخیر آمریکا نشانگر عقب‌نشینی در برابر مقاومت ملت ایران است

حجت الاسلام سید علی طاهری نماینده گرگان در مجلس در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس خبرگزاری فارس، با اشاره به لغو تحریم مواد دارویی، غذایی و برخی وسائل ارتباطی از سوی آمریکا، گفت: تجربه 34 ساله ما پس از پیروزی انقلاب نشان داده که وقتی دولت‌های ما پابه‌پای مردم در مقابل زورگویی‌ها و فشارهای دشمنان ایستادگی کرده‌اند، دشمن چاره‌ای جز عقب‌نشینی نداشته و نمونه این موارد را می‌توان در دفاع مقدس، فتنه 88 و لغو برخی تحریم‌های اعمال شده، مشاهده کرد.

وی افزود: هرگاه که ما در برابر استکبار ایستادگی و مقاومت داشته باشیم و بر اصول خود پافشاری کنیم، می‌توانیم دشمن را به عقب‌نشینی واداریم و من معتقدم که حضور گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد، عقب‌نشینی مفتضحانه دیگری را برای دشمنان جمهوری اسلامی در برابر مقاومت ستودنی ملت ایران در پی خواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: تردیدی نیست که علی‌رغم اظهارات مقامات کشورهای غربی، هدف تحریم‌های آنان، ملت ایران است و حتی خود آنها هم در صحبت‌هایشان به این مسأله اعتراف دارند که هدف آنها از تحریم، ملت ایران است.

طاهری با بیان اینکه دولت ایران مردمیست و فاصله‌ای میان ملت و دولت در ایران وجود ندارد، اظهار داشت: آنها می‌دانند که ملت ایران امروز پشت سر رهبری برای دفاع از نظام ایستاده و همه فشارهای آنان در طول سال‌های پس از انقلاب اعم از گروهک‌های تروریستی، جنگ تحمیلی و تحریم‌ها ضربه زدن به ملت ایران است و هرگاه خواسته‌اند تا ضربه‌ای به نظام وارد کنند ملت را هدف قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول