اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس و پژوهشگر امنیت بین‌المللی:

مستکبران با کشتن مالکوم‌ها می‌خواهند حرکت‌های اسلامی سیاسی را در نطفه خفه کنند

پژوهشگر امنیت بین‌المللی گفت: حرکت افرادی مانند مالکوم زایش حرکت‌های اسلامی سیاسی را در دهه آینده در پی دارد بنابراین دشمنان خود را موظف می‌دانند با کشتن مالکوم‌ها این حرکت‌ها را در نطفه خفه کنند.

مستکبران با کشتن مالکوم‌ها می‌خواهند حرکت‌های اسلامی سیاسی را در نطفه خفه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمد‌مهدی قاسمی در مراسم یادبود مالکوم شباز در اصفهان اظهار کرد: شواهد و قرائن حاکی از این است که شهادت افرادی مانند آنیلی و مالکوم آن‌گونه که رسانه‌های غربی جلوه دادند نیست.

وی با بیان اینکه استعمار تا صدها سال آینده ما را نیز برنامه‌ریزی می‌کند، افزود: سازمان امنیت ملی آمریکا  در سال 1975 یعنی چهار سال پیش از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد که تنها خطر در نیم قرن آینده برای لیبرال دموکراسی و کاپیتالیسم هویت اسلامی شیعی است.

کارشناس و پژوهشگر امنیت بین‌المللی اضافه کرد: همچنین این سازمان هویت اسلامی و شیعی را مثل پرنده‌ای می‌داند که دو بال قرمز( شهادت) و سبز (شهادت‌طلبی) دارد و معتقد است که با گرفتن این دو بال می‌توان هویت اسلامی را از میان برد.

وی تصریح کرد: نکته مهم این است که مالکوم این توانایی و پتانسیل را داشت که افراد مختلفی و حتی هیپاپ‌های شیعه را دور خود جمع کند.

پژوهشگر امنیت بین‌المللی با اشاره به اینکه تمام موسیقی‌های هیپاپ مربوط به شیطان‌پرستی نیست، گفت: این نوع از موسیقی می‌تواند تأثیرگذاری خوبی در جوامع غربی داشته و فرهنگ اسلامی و ضد امپریالیسم را رواج دهد.

وی با اشاره به اینکه تنها اشتباه مالکوم اعلام مواضعش بر ضد FBI  در فیس‌بوک بود، گفت: دشمنان به خوبی از آینده مالکوم آگاه بودند و می‌دانستند که اگر وی وارد ایران شود و با مکتب تشیع آشنایی کامل پیدا کرده و به آمریکا برگردد بیش از پیش می‌تواند تاثیرگذار باشد و برای سیاست‌های کاخ سفید ایجاد بحران کند.

پژوهشگر امنیت بین‌المللی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط بنیاد رن، هادسون، ان اس آی به صورت کاملا موشکافانه روابط کشور ایران با دیگر همسایگان را مدنظر قرار داده تا آنها را در تعارض با ایران قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه در استراتژی‌های امینت داخلی اروپا اکنون بحث تروریست‌های جهانی مطرح است، تاکید کرد: در پنتاگون یک جمله معروف هست که « همه مسلمانان و اسلام تروریست نیستند اما تمام تروریست‌ها مسلمان هستند» و با این استراتژی می‌خواهند حرکت‌های آزادی‌خواهانه علیه منافع استکباری خود را راحت سرکوب می‌کنند.

قاسمی با اشاره به اینکه مقصد نهایی افرادی مانند مالکوم و آنیلی در نهایت ایران است، اضافه کرد: حرکت افرادی مانند مالکوم زایش حرکت‌های اسلامی سیاسی را در دهه آینده در پی دارد بنابراین دشمنان علاوه بر سرکوب این افراد خود را موظف می‌دانند حرکت‌های انقلابی و آزادی‌خواهانه را در نطفه خفه کنند.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی هرگونه حرکت‌ ما را به صورت دقیق موشکافی و تحلیل می‌کند  و وظیفه جوانان ما این است که در این باره تحقیق‌های لازم را ارائه کنند.

پژوهشگر امنیت بین‌المللی افزود: با توجه به تمام این مسایل باید خودمان را از نو بشناسیم و هویت انقلابی اسلامی و روش‌های تبلیغ دین اسلام و مذهب تشیع را شناسایی و آن را به دنیا ارائه دهیم.

انتهای پیام/63008/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول